Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Slevomat recenze

Od: petraw odpovědí: 6 změna:
Rada bych napsala reference na Slevomat a jeho system vydelavani na zakaznicich. Zakoupila jsem 12.3. mamince voucher na cisteni pleti jako darek, bohuzel kratce na to mamince objevili nalez na obliceji. O 16dni pozdeji jsem zkontaktovala Slevomat s zadosti o zruseni. Bohuzel jiz bylo pozde a zakaznicka podpora sl/pani Brodska mi doporucila je kontaktovat mesic po zkonceni voucheru. Kontaktovala jsem je celkem trikrat. Bohuzel jejich system neni natolik vyspely aby byl schopen zadat budouci datum ukonceni. Bohuzel pro zakazniky. Dnes jsem je zkontaktovala o tri dny pozdeji a ne jen ze neni mozne vratit penize, ale ani kredit. Slevomat si nechal mych 1000 kc, takhle se vydelava na zakaznicich!

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x
Dobrý den, přes slevomat nakupuji vouchery na cestování a kosmetické služby, většinou byli storno podmínky různé, podle toho kdo byl poskytovatelem služby. Nevím jak to funguje teď. Ale vždy jsem v případě jakéhokoliv přesunutí termínu nebo zrušení kontaktovala přímo tu danou společnost.

 


2x

Vseobecne obchodne podmienky tykajuce sa storna ste citali a dodrzali vsetky lehoty tam definovane?

 


1x

Se Slevomatem jsem nikdy neměl problém.

 

nila1

1x
Storno jde do 14 dnu od nakupu. Refundace jde jednou rocne a to do 30dnu od skonceni platnosti,
což je hra se slovy jelikož se mi podařilo refundovat pouze 29. ale 30. již nikoliv. Mají tam dost háčku a podmínek a když to neuhlídáte, málokdy vám vyjdou vstříc. Také dost záleží na tom na koho na zákaznické podpoře narazíte

 

nila1

0x
Storno jde do 14 dnu od nakupu. Refundace jde jednou rocne a to do v rozmezi 7 az 30dnu od skonceni platnosti,
což je hra se slovy jelikož se mi podařilo refundovat pouze 29. ale 30. již nikoliv. Mají tam dost háčku a podmínek a když to neuhlídáte, málokdy vám vyjdou vstříc. Také dost záleží na tom na koho na zákaznické podpoře narazíte. Onu refundaci lze take naplanovat, kdyz je o to pozadate. A pak by to melo probehnout automaticky. Byt vami zkontaktuji je znovu, ze jste je kontaktovala v prubehu platnosti a bylo jasne zrejme, ze voucher nevyuzijete a ze pracovnik pochybil, jelikoz vam nenabidl naplanovani automaticke refundace

 


0x

To, že se určité akce dají dělat v definovaných termínech je docela přirozené. Událost budoucí je dobré si napsat do kalendáře.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]