Nejste přihlášen/a.
Tento měsíc mi bylo vystavené vyúčtování za plyn s trochu větším nedoplatkem. Vyhovovalo by mi kdyby to bylo možné rozložit do několika měsíčních splátek. V MŮJ ČEZ po přihlášení tam vidím nějakou možnost rozložení nedoplatku, ale nevím jak to funguje to rozložení např. jestli je tam možnost si zvolit počet splátek nebo výši splátek atp. nebo jestli je za to nějaký poplatek. Nechci na to klikat aby mi to náhodou rovnou nenastavilo nějaké splátky které nebudu si moct změnit a ani to nepůjde zrušit. Telefonoval jsem proto dnes na jejích infolinku, ale paní která to se mnou vyřízovala asi ohledně toho příliš nevěděla a tak mi řekla, že to předá na kompetentní oddělení odkud se mi do 10 dnů někdo ohledně toho ozve. Splatnost toho nedoplatku mám do14.8.2023 a tak mi paní na infolince řekla, že mi tu splatnost prodloužila o 10 dnů, ale pokud se nyní po několika hodinách na to dívám v MŮJ ČEZ tak to datum splatností tam je nezměněné. Zajímá mne jestli někdo máte nějaké konkrétní zkušenosti s tím rozložením nedoplatku u ČEZu a víte jak to funguje.
základem je komunikace - a to děláte... jen tedy trochu pasivně čekáte. Co tak kliknout na tu možnost a rozložit si nedoplatek do dalších měsíčních splátek? Tj. k měsíční platbě se přidá určitá částka rozpočítaná z dlužné dle kalendáře a dohody mezi dvěma stranami- vámi a ČEZ.
Ty jsi asi nečetl co jsem tu psal. Psal jsem, že "nevím jak to funguje to rozložení např. jestli je tam možnost si zvolit počet splátek nebo výši splátek atp. nebo jestli je za to nějaký poplatek. Nechci na to klikat aby mi to náhodou rovnou nenastavilo nějaké splátky které nebudu si moct změnit a ani to nepůjde zrušit." Rád bych zjistil něco o tom jak to rozložení nedoplatku u ČEZu funguje a jestli tam je možnost si něco nastavit, ale to asi nikdo neví a nebo nechce prozradit.
Kliknutím na tlačítko se "všechno" udělá jen při kliknutí na vir... - musíte projít společným dohodnutím - potvrdit akceptaci jejich varianty v následných stránkách... A nebo můžete vletět na ČEZ na jejich centrálu a mávat rukama - třeba to pomůže.
Já vám opravdu nerozumím ... já si ihned po zjištění navýšení částek navýšil odpovídajícím způsobem zálohy. V elektřině mi vraceli 10500,-.
Musíte hlavně komunikovat.Letos jsem dostal nedoplatek od obecního úřadu za teplo a teplou vodu.Zaplatit naráz na to nemám.Hned jsem navrhl splátkový kalendář a odpověď byla - to nebudeme dělat,hlavně to splatte do další topné sezóny.Oni vědí,že mám snahu komunikovat.Dvě splátky už mám zaplacené a v září doplatím zbytek.Je to o komunikaci a ochotě i druhé strany.To rozložení do dalších záloh jsem mohl udělat taky,ale proč si do budoucna navyšovat zálohy,když nevím jaká bude cenová situace? Zvednout zálohy si můžu vždycky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.