Nejste přihlášen/a.
Záleží na tom jaký typ zásilky (kódu) máte. Obecně, bohužel, nemůžete dělat mnoho. Pokud se balík dá uložit na blízkém distribučním místě, po domluvě či výchozím nastavení, ji ppl uloží. Pokud nelze, jde zásilka zpět odesílateli. PPL je obecně firma k ničemu, nebot nedá pořádně vědět že se balík bude doručovat a pak se, pravděpodobně soukormí řidiči třetí strany, diví, že najednou nečekáte celý týden u telefonu nonstop doma či v práci, abyste si vyzvedla balík. A to že není možno v případě nepřítomnosti balík uložit na blízkém místě ani nekomentuji. Neuvěřitelně amatérský přístup. O aroganci řidičů nemluvě. Divím se že firma PPL ještě existuje, tím spíše že má někdo natolik rozsáhlé poškození mozku, že si ppl zvolí jako dopravní firmu.
Ono hodně záleží na konkrétním řidiči. Co jezdí u nás tak je na něj spoleh 100% do práce nám pravidelně vozí balíky už skoro 5 let a za celou dobu nebyl jedinný problém. Gls u nás taky funguje v pořádku a dpd skoro také. Dpd byl problém u nás s řidičem byl novej a vůbec to neuměl tak nám pravidelně balíky chyběli a jednou balík poslali 60km do výdejního místa a nebyli schopni přesměrovat..
Jinak za mě vede prvně gls potom ppl a potom dpd
Sice řidič ano, ale ani když je sebelepší, nepomůže to ničemu, nebot:
1. Žádná informace o tom, že byl balík dán do přepravy
(=2. Žádná informace o tom, kde se balík právě nachází)
3. Informace o doručení balíku 4 hodiny před tím, než má přijít (a to někdy nedojde ani toto avízo)
4. Balík nelze pozdržet, odvézt na blízkou centrálu, jen jej pouze zaslat zpět odesílateli
Z toho jednoduše plyne, že v tomto případě řidič za situaci nemůže, ale je chyba ve vedení ppl. A pokud se dozvím, že mi má něco přijít za 4 hodiny, tak opravdu nemohu na poslední chvíli všeho nechat a jet na místo doručení. Stejně tak nebudu platit člověka, který tam bude čekat třeba týden, aby balík přebral pokud by náhodou zrovna ten den přišel. Verdikt: všechno špatně, firma k ničemu. Nikdy více. Bohužel, ještě i dnes jsou firmy co jinou přepravní službu nepodporují
smode2: Já se na PPL, ale i na jiné kurýrní služby ztěžovat příliš nemůžu. Zásilky mi sice nechodí nějak často, ale prozatím jsem s jejích doručením včetně PPL neměl problémy. Ono když někdo ví, že mu bude zasílaná nějaká zásilka tak by měl zajistít aby v předpokládaný den doručení byl na adrese kde ta zásilka má být doručená nebo aby tam byl alespoň někdo kdo ji může převzít. Asi všechny kurýrní služby mají možnost sledování zásilek od jejího odeslání až po doručení. To, že někdo není doma a nemůže mu tak být zásilka předána přece není vina kurýrní služby, ale adresáta, že si něco nechá zaslat a pak na to kašle aby si zajistil převzetí zásilky osobně nebo někým jiným.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.