Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zrušit již zaplacenou objednávku ledničky online (klamavé datum dodání )

Od: cokoliv odpovědí: 4 změna:

Dobrý den

Objednal jsem si ledničku z electroworldu, online, již zaplaceno kartou online. Objednávka byla včera v neděli (30. června). Zboží měli na 20+prodejnách a bylo napsáno že je skladem a bude u mě 1.8... Tzn. v úterý... Čekal jsem že to budu mít tedy v úterý, nejpozději ve středu (2-3 dny dodání od objednávky v neděli)... K mému překvapení mi dnes (pondělí) došel email s tím že zboží mi dodají/bude skladem až někdy za 14 dní (v půlce srpna)... To se mi vůbec nelíbí (!). Jednak nemuzu úplně tak dlouho čekat na ledničku a jednak mi to přijde naprosto retardované když píšou (klamavě/nepřesně/chybně) že zboží mají skladem (píšou to i dnes) a že ho jsou schopni dodat do středy... Psal jsem tam jestli to není chyba (těch 14 dní), čekám na odpověd...

Můžu/mám ze zákona (a v reálu prakticky proveditelné) možnost zrušit objednávku a požadovat plné vrácení peněz...? (k žádnému dodání ničeho ještě nedošlo, takže by to snad mělo jít ne...?) Na ledničku se mi fakt půl měsíce čekat nechce a už vůbec ne když mají uvedeno že je skladem (a na 20+ prodejnách (asi ale vystavená přímo)...?

Díky

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


6x

2.9 Objednávku může kupující zrušit nejpozději jeden den před expedicí zboží ze skladu, na zákaznické lince 210 012 444. Marným uplynutím této lhůty není dotčeno právo kupujícího – spotřebitele na odstoupení od smlouvy za podmínek uvedených v článku 6. těchto obchodních podmínek.

electroworld.cz/...

 


1x

Řešila jsem to s nimi také (vloni na podzim).

Poslala jsem jim jenom mail jako odbověď na informaci o pozdějším dodání (tj. mají tam číslo objednávky atd.). Objednávku stornovali a peníze vrátili.

Dobrý den,

ráda bych zrušila objednávku. Prosím o instrukce, jak postupovat, aby částka, kterou jsem zaplatila a kterou máte již více než měsíc na svém účtu, byla vrácena zpět na můj účet.

(podpis)

Dobrý deň, vážený zákazník,
ďakujeme za Vašu správu. Vaša objednávka č. 6352764147 bude stornovaná. Požiadavka o vrátenie platby bola zaslaná na účtovné oddelenie.
Pekný deň.

V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovat.

S pozdravom,

(podpis)

 

liska5

0x

Včera v neděli 30.července! Vy tam máte červen. Jestli ji mají expedovat za 14 dní, tak to odstoupení stihnete. Jen peníze Vám mohou vracet pěkně dlouho. My takto zrušili dceři předem zaplacený jazykový tábor, když vyšlo najevo, že avizované rodilé mluvčí nahradili českými studentkami. Půl roku trvalo, než peníze vrátili.

 

ltz

0x
Bordel. Nedodrželi, co písemně slíbili, tedy dodání zboží do 1.8. Měli napsat jaké mají moznosti, zboží nemají skladem a zda i přesto trváte na objednávce. Napište jim, že rušite objednávku z těchto důvodů. Zároveň žádáte o vrácení platby. Jelikož nemůžete čekat na ledničku půl měsíce, byl jste nucen ji koupit jinde. Uvidíte co odepíší.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]