Nejste přihlášen/a.
bože...at čtu tam nebo pozpátku...moc tomu nerozumím- balík jste posílala nebo Vám ho někdo poslal a Vy jste ho měla dostat...takže ten kdo ho posílal musí mít od pošty doklad s razítkem té pošty no a s tím dokladem jít na tu konkrétní poštu a zahájit okamžitě reklamaci a nenechat se obalamutit že máte čekat-už jste čekala dost dlouho ...ale znovu-jen ten kdo má ten doklad-pokud ještě existuje tak jedině ten může na poště doložit na základě toho lístku že má právo reklamovat- a pošta má 30 dnů na vyjádření a pokud balík se ztratil tak musíte dostat peníze -a kolik podle toho na kolik byl balík pojištěný-
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.