Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, koupila jsem přes inzerci depilátor-má být nový, ale funguje špatně, nejsem spokojená a rozhodla jsem se ho reklamovat. Můžu v takovém případě požadovat od prodejce uhradit poštovné, nebo to není jeho povinnost? Dále mě zajímá, zda mohu požadovat vrácení peněz mimo zaslání nového strojku? Děkuji
miaa, co se týká nákladů spojených s reklamací platí, že podle § 598 občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace. Právo na úhradu nutných nákladů zahrnuje veškeré náklady kupujícího nutné k uplatnění reklamace, tedy obvykle zejména výdaje na cestovné, ale i další nutné náklady, které kupujícímu v souvislosti s reklamací vznikly (například telefonní a poštovní poplatky, náklady přepravy reklamované věci atd.). Pokud jde o cestovní výlohy, nárok se vztahuje pouze na nutné náklady, za něž se považuje běžné jízdné veřejnou dopravou, nikoli náklady na taxislužbu. Náhrada nákladů spojených s reklamací není žádným způsobem závislá na hodnotě zboží. Proto může dokonce převyšovat cenu zboží.
co se týká vrácení peněz, to pak posoudí prodejce, zda jezboží opravitelné nebo ne. Pokud by mělo 3x stejnou vadu, měla byste mít nárok na peníze. Někteří to ale neřešení již při první reklamacia peníze vrátí. Svůj požadavek si napište doprůvodního dopisu. Karina
doplněno 13.09.10 19:46:při nákupu přes internet máte možnost zboží do 14 dnů vrátit. Přečtěte si i obchodní podmínky prodávajícího.K
Mockrát děkuji
Chtěla jsem využít 14 dní k vrácení zboží, ale čekám na vrácení peněz, než zboží zašlu zpět-mám špatné zkušenosti..Ale prodejce se moc s komunikací neobtěžuje. Co se týče obchod. podmínek, o žádných se nezmiňuje.
Žádný prodejce nevrátí peníze, dokud nemá zboží zpátky. V obchodních podmínkách je obvykle uvedeno, že poštovné se neproplácí. Od prodejce, který nemá stanoveny Obchodní podmínky bych nic nekupoval. Jinak si důvěryhodnost e-shopu vždycky prověřím, pokud už ho neznám.
Nakupovala jsem přes Aukro, většinou spokojenost, teď to neklaplo..Jinak pokud prodejce neuvede úplné informace nebo zboží nefunguje, jak má..tak nevím, proč bych měla platit dvoje poštovné..?
Zvláště na Aukru si ověřuji solidnost prodejce, od toho tam komentáře jsou. Ale vždycky je to o domluvě, pokud je prodejce solidní. Zkus sem hodit nick prodejce.
Samozřejmě-taky koukám na komentáře a prodejce má mnohonásobně více kladných, než záporných..v opačném případě bych nenakupovala, nejsem blbá. Čekám, kdy se ozve, zatím to neřeším..jen nemám ráda prodejce, kteří se po zaplacení s komunikací příliš nezabývají.
Pokud by na Vaše výzvy nereagoval, je i myslím že v tomto případě možné, aby zakročilo Aukro, které by ho vyzvalo k vyjádření, a dokončení transakce.
Jinak jestli je to podnikatel, což poznáte podle modré aktovky, tak jedinou z mála možností by byla asi ČOIka.
miaa, na stránkách Aukro si dole přečtěte modrý hyperlink - Obchodní podmínky . Tady hlavně bod 4.3 Popis zboží a bod 4.3.6. Ten se týká právě prodejců - podnikatelů. Pokud prodejce nereaguje na vaše e-maily,začněte to řešit s Aukrem . Karina
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.