Nejste přihlášen/a.
Zdravím poradnu,
Už mě asi nic nepřekvapí, v pátek jsem jako vždy platil nákup od Tesca (kurýr, u dveří kartou), pán měl hodně naspěch už tak přijel se zpožděním takže toho měl asi hodně tak nejspíš nějak zazmatkoval. Většinou dávají i stvrzenku transakce nicméně tu jsem tentokrát nedostal, následně jsem další den při kontrole internetbankingu zjistil že obchod mi za nákup strhl částku 16 444 Kč místo reálné hodnoty košíku a to 1713 Kč. Hned jsem kontaktoval banku co mám dělat, transakce ještě není zaúčtovaná ale fyzicky už není na mém účtě, banka tedy dále dala instrukce abych kontaktoval přímo Tesco. Tesco podpora se začala ohrazovat že podle jejch systému je vše správně ale situaci ještě prověří...
Takže já tady sedím skoro o 15 000 chudší a čekám, jak si tohle vůbec mohou dovolit? Nevím, mám urgovat banku o storno?
Díky
Nemyslím si, že je nutné hned letět na policii a dělat z toho kriminální případ. Zkusil bych poslat mail, nebo tam zavolat, mají objednávku, jsou schopni si to spoárovat s přijatou platbou. Tím zjistí přeplatek a ten, jak bych očekával, vrátí.
Stalo se mi něco podobného, ale v opačném gardu - přišel mi mail z Budapešti, že nám omylem při platbě kartou do terminálu zadali špatně částku a tudíž jsme zapaltili 10x méně No stane se, poslal jsem jim to a hotovo.
Samozřejmě - pokuid by se cukali a dělali problémy, pak by bylo možné dát TO pro neoprávněné obohacení.
Nějak se mi to nezdá,vozí mi nákup z Tesca pravidelně. Ano zaplatím přes jejich strojek doma v kuchyni. K tomu dostanu "balicí list" kde je uvedena cena a druh +ks. zboží, faktura VŽDY dojde do emailu. Pokud se fakt toto stalo tak nač tady takové psaní. Stačí se spojit s tescem. Říct č. objednávky a faktury kterou bych jim v kopii poslal při jednání zpět. O své peníze nepřijdete,mně 1x napočítali navíc 2 kuřata které sem nepřevzala a do 3 týdný byly peníze na účtě. Banku do toho netahejte,peníze jste dal tescu tak jednejte s tescem. Fakturu máte v emailu...odebírám od nich roky a velká spokojenost. Mé heslo při takových reklamacích? Nachystat si k telefonu fakturu a v KLIDU jednat-jak " vysílám tak se mi to vrací". Vždy sem vyřešila vše ke spokojenosti...
Tak strhnul a pak není zaúčtováno - co to je za protimluv?
Peníze máte pouze v blokaci. Takže si nikdo zatím nestrhnul. Peníze dále leží a jsou úročeny na vašem účtu.
vše nesmyslné tvrzení, že vám tesco řeklo, že je všechno v pořádku Vám také nevěřím. prostě jste měl podat námitku na to že objednávka - dodávka je na 1700, a oni vám blokují 16 000, na to přeci nemůžete dostat odpověď, že to je v pořádku
Přesně tyhlecty vady v komunikaci jsou důvodem, proč se lidi dostávají do problémů.
Spíše bych vyčkal na zaúčtování té platby kolik se zaúčtuje, rotože prodejce (Tesco) to může ještě před zaúčtováním ještě změnit. Pokud se nic nezmění a zaúčtuje se tá nesprávná částka tak bych to znova u Tesca reklamoval. Nevím jak takový nákup u Tesca probíhá, ale předpokládám, že tazatel snad musel po objednání dostat e-mailem nějaké potvrzení toho nákupu i s cenou nákupu a číslem té obvjednávky a pokud si to nesmazal s tím, že je mu to k nbičemu, tak podle toho by to snad neměl být problém vyreklamovat.
Do terminálu co má Tesco pouze zadáváte PIN po přiložení karty, na displeji částku nevidíte. Nakupuju přes iTesco každý měsíc a když jednou nedostanete stvrzenku nepřijde vám to jako nic zvláštního. Než bych se vůbec stihl zeptat kurýr už byl pryč... souhlasím že jsem mohl na stvrzence trvat ale jak říkám, nepřišlo mi to v dané chvíli jako nutnost, je to už rutina. Spíš mě fascinuje reakce obchodu tedy podpory.
Jak můžete zadávat pin, když nevidíte částku, co je to za (vaši) hloupost?
Příště si dej zaplatit online a ne zaplatit u dveří, Když nejsi schopen si žádat účtenku, zkontrolovat co podepisuješ pinem
to určitě, když mi dovezou 10 krabic, tak tam budu šaškovat s platební kartou ) A asi i ten Šofr, asi se někde překliknul
Nebylo to tak, že jste z nákupu za 1 713 Kč dostal slevu 4 % a špatně oddělil desetinnou čárku?
Na kartě snad máte limit, který takovou platbu neumožní.
Proč by limit na kartě takovou platbu nemohl umožnít? Ono záleží jak velký limit pro platby kartou u obchodníka tazatel na té kartě měl nastavený a to nevíme. Jsou lidí kteří se limity na kártě příliš nebo vůbec nezajímají a mají tam nastavené třeba i 100 000 Kč pro případ, že by někdy potřebovali platit nějakou větší částku tak aby se pak nemuseli obtěžovat s přenastavováním toho limitu v bankovnictví. Pokud ale na kartě až tak velký limit (více než těch 16 444 Kč) nastavený neměl tak bych to viděl jako jednoznačnou chybu banky, že takovou platbu vůbec umožnila a nezamítla ji.
Jinak pokud se nepletu tak myslím, že tu tazatel psal i o tom, že se navíc i dostal na účtu s nějakou částkou do mínusu a banka to po něm chtěla co nejdříve doplatit. Myslím, že ještě včera to tu bylo, ale dnes to tu už nikde nemohu najít. Je ale možné, že si to pletu s něčím jiným.
Bylo by dobré kdyby nás tu tazatel informoval jak to cele dopadlo. Vypadá to ale, že tazatel si to možná vymyslel a nic takového se nestalo a pouze chtěl zjuistit jaké reakce a rady na něco takového tu budou. Jinak nevidím důvod proč by nás tu nemohl informovat jak to celé dopadlo.
Také si myslím, že možná v něčem pochybil a nyní se k tomu čestně nechce přiznat. Není hanbou se přiznat k tomu, že se v něčem pochybilo. Více či méně chybujeme občas všichni, ale ne každý se dokáže k tomu čestně přiznat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.