Nejste přihlášen/a.
Přes boking.com jsem si zarezervovala (podle mne předběžné) ubytování a dvě noci v apartmanech Ostružná. Hledala jsem ale i další možnosti a vybrala jsem jinou. Když se později z booking.com ozvali, sdělila jsem jim,mailem, že už mám uytování jinde. Nechtěli po mě žádnou zálohu, žádná reakce. Až v den nástupu mě kontaktovali telefonicky, že jsme nepřijeli. Sdělila jsem jim předešle uvedenou informaci, že to byla jen podle mne předběžná rezervace. Poslali mi výzvu k zaplacení pokuty 1000,- Kč. Bohužel, mail, kterým jsem jim oznamovala, že už mám ubytování jinde je v koši, který je bohužel prázdný. Mám pokutu zaplatit nebo to nechat plavat? Nebo jiné řešení?
Mám podezření, že selhala komunikace mezi uytovatelem a agenturou booking.com.
Obnoví se korespondence v koši, když si počítač nastavím na datum před jeho vysypáním?
Především selhala komunikace z vaší strany! Jakmile jste si objednali jinou nabídku, měli jste objednávku (ne rezervaci!) u booking.com obratem zrušit. Což jste neudělala ani hned ani potom. Email o ubytování jinde bohužel nelze považovat za jednoznačné zrušení objednávky!
Doporučuji pořádně si přečíst obchodní podmínky booking.com co se týká rezervace/objednávky a pak také co se týká pokuty. Pokud ji v obchodních podmínkách mají, doporučuji zaplatit, pokud nemají, můžete se s nimi dohadovat.
Přes booking.com si objednáváme ubytování již více, než 10 let a vždy jsme byli spokojeni. Proto ani nevím porobnosti o sankcích.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.