Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Rezervace přes booking.com

Od: fialka® odpovědí: 3 změna:

Přes boking.com jsem si zarezervovala (podle mne předběžné) ubytování a dvě noci v apartmanech Ostružná. Hledala jsem ale i další možnosti a vybrala jsem jinou. Když se později z booking.com ozvali, sdělila jsem jim,mailem, že už mám uytování jinde. Nechtěli po mě žádnou zálohu, žádná reakce. Až v den nástupu mě kontaktovali telefonicky, že jsme nepřijeli. Sdělila jsem jim předešle uvedenou informaci, že to byla jen podle mne předběžná rezervace. Poslali mi výzvu k zaplacení pokuty 1000,- Kč. Bohužel, mail, kterým jsem jim oznamovala, že už mám ubytování jinde je v koši, který je bohužel prázdný. Mám pokutu zaplatit nebo to nechat plavat? Nebo jiné řešení?

Mám podezření, že selhala komunikace mezi uytovatelem a agenturou booking.com.

Obnoví se korespondence v koši, když si počítač nastavím na datum před jeho vysypáním?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


7x

Především selhala komunikace z vaší strany! Jakmile jste si objednali jinou nabídku, měli jste objednávku (ne rezervaci!) u booking.com obratem zrušit. Což jste neudělala ani hned ani potom. Email o ubytování jinde bohužel nelze považovat za jednoznačné zrušení objednávky!

Doporučuji pořádně si přečíst obchodní podmínky booking.com co se týká rezervace/objednávky a pak také co se týká pokuty. Pokud ji v obchodních podmínkách mají, doporučuji zaplatit, pokud nemají, můžete se s nimi dohadovat.

Přes booking.com si objednáváme ubytování již více, než 10 let a vždy jsme byli spokojeni. Proto ani nevím porobnosti o sankcích.

 


5x

Chyba je na vasej strane, zaplatte. Booking ma rozne typy ubytovani, niekde platite vopred kartou, inde sa plati az v hoteli. Ta operacia, ktori ste vykonali, bola objednavka, nie rezervacia. Pri kazdej objednavke je napisane, ci je mozne stornovat ju a za akych podmienok.

 


5x
Tak já jako servisák trávím po hotelích pomalu víc času jak doma a většinou si rezervuji přes Booking a to nejen u nás, ale běžně i v zahraničí. Takže moc dobře vím, že než si rezervuji ubytování, systém několikrát upozorní, kolik kroků je do rezervace, takže nějaké ,, omylem´´ nebo ,,předběžně´´ jsou jen zbytečné výmluvy. Pokud ubytování chci a rezervuji si je, tak je to prostě závazné. Ano, i mě se stalo, že třeba zákazník servis zrušil, takže jsem taky musel zrušit rezervaci. Ale ihned jsem volal do ubytování, omluvil se a zaplatil storno. To mě přijde jako normální postup, navíc tisícovka je za to, co jste provedla celkem lidovka..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]