Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Práce na silnici

Od: lenulakr® odpovědí: 7 změna:

Nějak nechápu, proč dělníci opravují silnice a mosty tak dlouho, provoz je řízený semafory, na každé straně je nejméně kilometrová kolona a nikde nikdo. Snad ještě dopoledne někdo pracuje, ale odpoledne tam není vidět ani noha. Proč,když stejně všichni zároveň nepracují,nejsou na dvě směny, aby se zrychlil provoz. Chápete?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Chápete?

Ne, někdy fakt nechápu.

 


2x

Jednoduchá odpověď: Protože nejsme v Číně, kde to, co u nás trvá půlrok, tam umí za týden a navíc kvalitně, ne jako D1!

 

mate59

0x

Za ty peníze co berou se ani nedivím.Jinak vážně, firma má termín,do kterého datumu musí práce ukončit a dělníky si přesouvá dle potřeby a hlídá si,aby skončili na čas a bez penalizace.


No, tak konkrétně tady už hlásili, že to nestihnou a o týden se termín dokončení posunuje. Chodí upozornění na mobil.

 


0x

Je jednoduche nabyt presvedceni, ze kdyz 1 mamince trva odnosit dite 9 mesicu, ze 3 maminky to logicky musi stihnout za 3 mesice.

asd1

Zvláštní že na západ od nás do zvládne za 3 měsíce odnosit i jedna maminka...

Terchnologický pauzy na vytvrdnutí betonu OK, ale nechat tvrdnout měsíc i bednění nebo barvu na zábradlí je asi trošku přehnaný. To asi nebude o třech maminkách...

A např. tady nechávaj dva týdny vyzrávat výkop, pak popojedou o 30m a zase nechávaj vyzrát.. Tahaj kabel pět metrů od silnice v hlíně, omezení na 50 na dvou kilometrech a od zimy stihli vykopat 100m

Ještě lepší je rozkopt hlavní tah a současně i objízdnou trasu.. Nebo pod novou silnicí nechat starý sítě a hned po dokončení to rozkopat protože rupla voda... To si říkáme vyspělá země

Opravy děr poblitím emulzí a štěrkem to je taky kvalitka a účelně vynaložený peníze.. Tady i na hlavních tazích

 

fram

0x

Myslím, že to je pozůstatek Covidu: Obliba práce venku. Nastal "tenkrát" venkovní pracovní boom, nám tak pojednou v parku vzniklo jezírko plánované z první republiky. Aby se mladí tátové, i potenciální, vraceli domů zdraví. A běží to na setrvačnost. A také je dost dotací na dopravní infrasrukturu = větší rozpracovanost (a málo dělníků?).

Dvouproudovka se na opravu zavře raději celá, objíždí se kilometry - místo zipu na semafor, zároveň 1/2 jezdí, třeba.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]