Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace u Amazon.de

Od: karl® odpovědí: 6 změna:

Zdravím, máte někdo zkušenost s reklamací (chyběly součástky zařízení) u Amazon? Kdo platí poštovné při této reklamaci, já nebo Amazon? Díky.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

krtek6

1x

je tam na to formulář...otevřit účet..najet ne objednávky, výrobek...a proklikat se..na konci ti pošlou do mailu papír se vším co je potřeba, ten vytisknout roztříhat a nalepit na krabici...donést do PPL centra...zadarmo odvezou...náklady 0,-

 

makak

1x
Reklamoval sem asi po roce, žádný problém. Že mám vrátit a pošlou mi peníze. vygenerovali mi štítek pro vrácení, ten sem zanesl myslím do PPL parcelshopu. Vše zdarma. Největší problém bylo najít ten správný formulář který vyplnit, myslím že ho schválně na webu schovávají...
marcelakucharo

Dobrý den,

zajímá mě, kde je možné si vybrat kterým dopravcem zboží vrátit? Amazon mi vygneroval spoustu papírů, ale netuším kým to poslat. Poradíte mi podle obrázku?

Děkuji

 


Díky, myslel jsem si to, ale dneska člověk nikdy neví

 

zaseja

0x

Reklamoval jsem zatím jenom jednou a bez problémů.

Já to ale neřeším sám hledáním, ale rovnou do amazonu zavolám a od nich se nechám navigovat a s nima to rovnou řeším.

jaké číslo k tomu používáte prosím?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]