Nejste přihlášen/a.
Zapomněl jsem to zmínit, protože mi do doteď přišlo jako železný zvyk:
Vždy jsem po kontrole odešel, na nic se neptali, žádné příští datum kontroly neříkali a pak prostě za několik měsíců do schránky dorazila pošta že za měsíc nebo dva mám přijít na kontrolu. tak to bylo dřív (a možná je to i teď ,akorát pak mi šrotuje ta jejich otázka.)
Preventivku u zubaře mám jednou ročně. Konkrétní datum domlouvám s ordinací telefonicky s několikatýdenním předstihem. Sestra potvrdí SMS zprávou den předem, že mne čekají. ...Divím se, že tohle někde drhne.
Drhne,no.
Taky se objednávám několik týdnů předem. Ale nikdomi už nic nepotvrdí.
Navíc se mi už 2x po sobě stalo, že jsem byla objednaná, čekala neskutečně dlouho a nakonec mě strčila sestra do křesla a přišel úplně někdo jiný. Mlaďoch, co neuměl dobře česky. Byl příjemný, šikovný, můj? zubař je Slovák, nic z toho mi nevadí. Vadí to, že jsem se objednala k někomu jinému. Po 2 hodinách čekání a v křesle se hůř protestuje...
Mám pocit, že to je od jistého věku, kdy je hrazená preventivka jen jednou ročně. Aspoň já to tak mám /70+/
Co myslíš že je jednodušší, napsat rovnou na místě do kalendáře příští prohlídku nebo objednání řešit někdy v budoucnu at z tvojí nebo jejich strany? Mmmch. bys ušetřil prachy za to posílání dopisu. Pokud to odmítnutí neberou jako nezájem o další prohlídku
Zapomněl jsem to zmínit, protože mi do doteď přišlo jako železný zvyk:
Vždy jsem po kontrole odešel, na nic se neptali, žádná příští datum kontroly neříkali a pak prostě za několik měsíců do schránky dorazila pošta že za měsíc nebo dva mám přijít na kontrolu
Máš divného zubaře. Já se svým komunikuju mejlem, eventuelně zatelefonuji na recepci. Den před plánovanou návštěvou dostanu SMS s připomenutím.
No tak není divný, služby jsou skvělé a přístup taky, až na ten arachický způsob sdělování terminý kontroly.
Pokud chci znát termín kontroly, tak informace musí téct od nich ke mě
NE obráceně. Jako že bych každý lichý týden posílal mail, jestli se neblíží termín kontroly a sudý týden, volal, jestli se neblíží týden kontroly.
Ohledně preventivek u zubaře je to takto:
Někdy do předloni ZP normálně zubařům hradily 2 preventivky ročně. Loni se změnila úhradová vyhláška "k lepšímu", jak je teď obvyklé. Zubaři začali pobírat něco na způsob kapitační platby, u nich se to jmenuje jinak a je to v nepatrné výši, nevím přesně, cca 15 Kč měsíčně za 1 registrovaného pacoše. A ZP přestaly proplácet druhou preventivku. Tedy i kdyby zubař použil 15x12 Kč, které dostane za mě jako kapitaci, na úhradu mé druhé preventivky, je to 180 Kč, zatímco preventivka stojí 260 Kč. (Ta čísla jsou přibližná, ale nejsou rozhodně daleko od pravdy). Čili platil by to "ze svého". Takže když se objednám na druhou preventivku v roce, moje jinak skvělá a ochotná zubařka mě drcne do jazyka zrcátkem, přičemž hledí z okna, a řekne "dobrý". Naposledy jsem byla v říjnu loni. Teď v březnu jsem tam zašla s kouskem ulomené stoličky, MUDra spravila, a při té příležitosti jsem se chtěla objednat na preventivku někdy na duben. Podívala se do karty a řekla mi poměrně důrazně, aby nebyla mýlka, že si mám v říjnu zavolat. Tož asi tak.
Tuto informaci mám od kamarádky, která loni ukončila PP po 35 letech praxe jako zubní sestra.
@pb některým zubařům nejde o ztracený čas, ale o výkon, který si sice vykážou, ovšem pojištovna jim ho neproplatí Já stojím paní doktorku velmi málo času, když mám přijít na 8, jsem za 5 minut 8 v čekárně, okamžitě jdu dovnitř a když vycházím z ordinace, na radnici tluče 8. Manžel si dělal legraci, že odcházím dřív než jsem měla přijít.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.