Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Platební karta Raiffeisen

Od: amper® odpovědí: 6 změna:

Ahoj,

založil jsem dceři účet u Raiffeisen (poté, co sežrala osvědčenou Equabank) a netušil, že problém bude stíhat problém. Aktuálně už jsem v časovém presu. Funkční karta bude třeba ve středu. Karta přišla cca po 10 dnech a odmítá způsobně fungovat. Aktivována v mobilní aplikaci, poté pokus o zaplacení přes terminál v Tesco. Ten se k ní neznal, lhostejno, zda karta přiložena, vložena, protažena. Další pokus - bankomat ČS - přiložení bezúspěšné. Vložení do bankomatu, přihlášení přes PIN - vše v pořádku, zobrazen zůstatek, následně proveden výběr. Další pokus o bezkontaktní výběr kartou z bankomatu ČS opět neúspěšný. Na infolince banky si se mnou přátelsky popovídali a doporučili pro další testování použít bankomat Raiffeisen, poněvadž z cizího zařízení mají pouze data o provedených transakcích. Rovněž můžu kartu reklamovat, což je mi momentálně k prdu.

Jistým východiskem z nouze je použití plateb přes NFC z mobilu, jak mi doporučili při zakládání účtu na pobočce. Doporučili, ale je to od nich ryzí amatérismus. Dceři není 15 a Google platby přes GooglePay pod 15 let neumožňuje. Snad by se dalo obejít přes RaiPay, ale tady jsem jednak nadoraz se znalostmi, jednak reference praví, že RaiPay funguje na principu pokus, pokus, pokus, třeba platba jednou projde... A já potřebuju, aby to fungovalo, je to pro dítě.

Neprošel někdo obdobnou zkušeností a nemá tím pádem návod na východisko z téhle situace?

Dík. A.


doplněno 08.04.23 16:25: Jsou věci mezi nebem a zemí. Dnešní stav: Přiloženo k bankomatu Raiffeisen. Od té doby chodí bez problému i u ČS, placeno v Albertu, zkrátka nevím, kde byl problém. Na pobočce jsem nebyl, vystál bych tam důlek. Napadá mě nějaká časová prodleva...

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Z podobných důvodů jsem od Rajfky utekl k ČSOB. Ta je uživatelsky daleko příjemnější. Rajfka je dobrá do doby, než nastane problém. Pak je s nimi velice špatná domluva. Operátoři na jejich infolince ví kulové, takže nejsou schopni vám solidně pomoci. Je mi líto, ale za sebe doporučuji jinou banku. A vybírejte dobře! Nechci vám doporučovat ČSOB, ale za cca 25 let, co u nich mám účet, jsem problémy neměl a pokud se nějaká maličkost vyskytla, většina se vyřešila obratem přes jejich hotline.

 

mate59

2x
Mám u nich Exkluzivní a Chytrý účet,k nim 2 debetky, vždy fungovaly bez problémů.Jedině snad reklamace.

 

mata

2x

Já používám aplikaci RaiPay už delší dobu a nikdy se mi nestalo, že bych nezaplatil. A co tak tuto kartu zablokovat a nechat si vystavit novou?


Diky za referenci. Ono to tak možná dopadne (že nainstaluju RaiPay). Blokace karty a vystavení nové ale momentálně nic neřeší (čas). Jedu přes Prahu, tak cestou testnu bankomat Raiffeisen a stavím se na pobočce co na to "poradce".

Tohle vypadá na vadu karty. Jestli ji máte aktivovanou kontaktně, tak pak už musí fungovat všude bezkontaktně. Stavte se na pobočce, at vám ji vyzkouší na různých snímačích.

 


0x

Hmm to Vás lituji.

dostal jsem kartu ve čtvrtek -aktivace po netu. pak večer platba v hospodě -OK bez problému, v pátek tedy včera- výběr v bankomatu a teď nwn spořka? poté ještě výběr v ČSOB-vše proběhlo normálně. Akorát 2 dny předtím, ještě se starou kartou byl problém v bankomatu přímo v Monetě -na první pokus odmítl kartu, na druhý pokus odmítl vydat víc než 200kč-asi měl závadu? nevím jiný bankomat vydával bez problémů.

No alke hlavně že Vám dobře dopadlo byt s denním zpožděním! Ale v danou chvíli to asi pěkně ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]