Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nepružné AUKRO

Od: fr odpovědí: 24 změna:

AUKRO, jinak vynikající portál, uvádí, že na jejich reakci/ odpověď nutno čekat až 5 dní. Vtip je ale v tom, že celou dobu "drží" Vaše peníze, kterými disponuje... Přitom když zašlete platbu za běžné poplatky, tuto "registrují" ihned...Vadí mi to. Jaké s tím kdo máte zkušenosti? Díky za názory

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kmet

2x

Moje zkušenosti s aukrem nejsou dobré, nemám je rád, mám k tomu mnoho důvodů a jakékoli levotě či křivdě z jejich strany bych se nedivil.

 


1x

Nevím, co máte přesně za problém , ale mám s nimi dobré zkušenosti. Když platím přes Aukro bezpečnou platbu u nákupu, tak mi potvrzení o platbě - obdržení zboží, přijde do několika hodin, ale spíše minut. Spíš si myslím, že zde není problém na straně aukra, ale na Vašem zadávání plateb. Já je zadávám v elektronickém bankovnictví jako okamžité, takže se připíšou ihned. Aukro samozřejmě zareaguje až v momentě, kdy platbu má fyzicky na účtu. To máte stejné jako při platbách bez aukra. Já třeba při platbách, když peníze posílá někdo z jiné banky nebo poštovní poukázkou, čekám klidně dva tři dny. Takže toto není problém Aukra, ale to, že vy jako kupující zadáváte platby běžně a nikoli jako okamžité. Nebo máte jiný problém?Jinak na reakci Aukra si taky nemohu stěžovat. Řešil jsem problém, kdy mi prodejce nedodal zboží a taky odpověděli do pár minut. Já jako kupující jsem s nimi spokojen...


doplněno 31.03.23 15:36:

Tak to nevím, no. Mně po okamžité platbě přijde mail nejdéle do hodiny, spíše do pár minut, myslím od Aukra. A že jsem těch plateb provedl už několik desítek a nikdy žádný problém...problém hledejte tedy spíš někde jinde, mně to funguje.


doplněno 31.03.23 15:39:

Dám příklad, naposledy jsem přes Aukro posílal platbu 25.3. Ve 20:46 h přišlo info z ČSOB, že to zúčtovali. Ve 21:30 h mám zprávu od Aukra, že platbu mají na účtě...takže méně než hodina, většinou to chodí i dřív.

fr

Nesmysl, transakce byla provedena, píše mi moje Okamžitá platba v Internetbance.

Čekat mne obtěžuje, nevím, kde je chyba...bchoduji mnoho let, vše řeším formou "okamžité platby"

Tady jde o prodávající a ne kupující...těm drží dlouho peníze.

Tak jako prodávající samozřejmě musíte počkat, až kupující potvrdí převzetí zboží, to je standardní postup. Kupující má čas asi týden od odeslání, chodí mu mail a sms, pokud převzetí nepotvrdí, posílají se peníze automaticky po vypršení termínu, který stanoví Aukro - většinou to bývá týden. Je logické, že peníze prodávající obdrží až v momentě, kdy zboží dodá, nevím, jak jinak byste si to představoval. Platby Aukro posílá asi standardní, nikoli okamžitou platbou, tak se to zdrží, to je logické.

fr

Jsem kupující , jak píši níže

petrm

Pokud jste kupující a platíte přes zabezpečenou Aukro platbu, tak jakmile je připsána platba na účet Aukra, tak dostanete potvrzení, což je řádově pár minut. Až potvrdíte, že zboží je v pořádku, tak platba jde na účet prodávajícího. Podle toho, jak rychle mi prodávající udělí hodnocení, usuzuji, že je to taky řádově v minutách.

Pardon, nevšiml jsem si datum příspěvku.

 


1x

Já se přiznám, že jsem ze samotným Aukrem neměl nikdy žádný problém a v posledním nákupu jsen naopak byl velmi rád, že jsem to platil přes Aukro, protože dotyčný nejen že mi poslal špatný balík a já ho posílal zpět, ale ten správný poslal se skomoleným jménem a na špatnou adresu, naštěstí poslal kopii podacího lísku a podařilo se mi vše s poštou vyřešit. A to jsem ho musel denně párkrát i kontaktovat aby to poslal... Celá akce trvala cca 14 dnů a měl jsem z té Aukro platby docela dobrý pocit... Byla to daň za nového ještě neprověřeného prodávajícího... To že je jednou Aukro lepší, či horší ani neřeším, tak to je v dnešní době skoro ve všem...

 

panpetr

1x

Pokus o zneužití osobních údajů společností Aukro.cz

POZOR, AUKRO.cz nemá právo pro ověření Vašeho účtu požadovat zaslání ofoceného občanského průkazu. Zdá se mi, že se v Aukro.cz zbláznili a bezpečnost jde stranou, tohle už je trestné! Navíc Aukro.cz, hrající na bezpečnost je plné fungujících ukradených profilů, které nikdy neověří. Už sami poznáte, že profil který prodával naposled někdy 2018 a teď píše větu ve smyslu: " pošli mi na sebe email a číslo tvé platební karty, at mohu provést platbu za zboží..." je asi PODVOD a co na to Aukro.cz? Nic, ani na základě oznámení neblokuje!

...tohle už je trestné! ...

tak konejte svoji občanskou povinnost a podejte žalobu, nebo to oznamte státnímu zástupci.

Nebo jen chcete něco sdělit?

Takových mailů chodí hodně, musíte se podívat na adresu odesilatele

 

 


0x
Nebudu komentovat zprasený polofunkční design a funkcionalitu včetně prapodivných bugů funkčnosti po "redesigny pře 5lety cca". To je pasé a a zřejmě s tím není vůle nic dělat
Jste prodejce? Jde oplatby či spor?
Byla platba poslána na účet prodávajícího nebo na meziúčet aukra (/2010)?

 


0x

Možná tak vynikající do roku 2017..Co to převzal zpět Liška totální katastrofa, celé to pohřbil. Zlaté časy za dob Allegra, prodávala jsem tam od roku 2009, propadák po roce 2017 To se už zpět nevrátí...

Kdysi p.Ratiborský odpovídal velmi rychle, jak je to dnes, netuším?

Přestala jsem tam vystavovat hned po změně v roce 2017 a už se nikdy nevrátila. Lidi jsem si přetáhla na e-shop a později i na Fb do skupin, na Fb kšeft ještě větší a bez provizí a platby pěkně na svůj účet.

Pokud máte hodně stálých kupujících na Aukru, není problém to rozjet jinde, všechno jde, jen se nebát změny a vydat trošku víc úsilí..

Dnes jsem se tam přihlásila a mohla jsem až po zadání 4-místného kódu, který mi poslali na mobil , zazdí to tam úplně.


doplněno 31.03.23 16:03:

@fr tak to je super ,teď jsem na to koukala na Aukru v nápovědě...takže možná nějaká chyba Aukra?

Dříve přes PayU chodilo automaticky prodejci okamžitě info, že kupující zaplatil prostřednictvím PayU a mohli jsme jako prodejci hned odeslat, platbu na svůj účet jsem si převáděla až později. Takže pokud kupující koupil a hned zaplatil, ještě ten den, nebo max. další jsem odeslala.

Dříve se žádné potvrzení od kupujícího o převzetí zboží nevyžadovalo. .

Pokud již máte od středy zaplaceno, bombardujte je každý den,,napište jim i na Fb, že Vám zadržují platbu, to se jim líbit nebude

fr

Píšou tam, že odpoví až za cca 5 dnů! Celou tu dobu drží na meziúčtě moje peníze, než potvrdí jejich příjem... Mrzuté

Celou tu dobu drží na meziúčtě moje peníze,

No a o to pak jde - mají z toho úroky.

 


0x

Proč to tam děláte "přes Aukro", to trvá min týden, než se k člověku dostanou jeho peníze. Jen vystavuji přes ně a víc ani tuk! Bez jejich ochrany kupujících atd., prostě beze všeho, jen vystavit a peníze na můj účet a do 3 - 4 dnů je po "obchodu" = kometáře udělěny. Už tahle si berou vysokou provizi za nic...

fr

Nechápete? jsem kupující, co poslal AUKRU peníze a oni stále nedávají vědět prodávajícímu, aby mi už dááávno zboží poslal... když prodávající navolí POUZE AUKRO platbu, jsem v pasti ... čekat a čekat... proto se ptám, jaké kdo s tím má zkušenosti

 

fip

0x
Vysoké poplatky a nulové služby pro zákazníka. Všechny jejich garance jsou k ničemu jako kupující ani jako prodejce se ničeho nedomůžete. Kupující koupí zboží které si prokazatelně převzal, ale jelikož nekomunikuje a převzetí nepotvrdil, Aukro již měsíc a půl peníze zadržuje. Na zákaznické podpoře téměř žádná komunikace, odpoví vám klidně až za 14dnů a někdy vůbec.

Já jsem žádal o vrácení provize, nebot kupec vyhrál, ale nezaplatil.

Během několika dnů jsem měl provizi zpět. Po 14 dnech se kupec vrátil ze špitálu, omluvil se, hned uhradil.

Ale Aukro již nepohlídalo nic a provizi si nově nestrhly. Takže jsem vydělal asi 6-10Kč.

 

mll

0x

Aukro jsem opustil v době, kdy ho polská společnost allegro (ta, co má poslední dobou všude bilboardy a reklamy) dovedla k nepoužitelnosti. Tehdy jsem horko těžko dokončil rozběhnuté transakce a skoncoval s nimi. To je už řada let. Od té doby jsem tam nakoupil jen několikrát jako neregistrovaný (moje registrace nefunguje, ale mail z registrace pro nákup použít nejde).

Vím, že od té doby se mnoho změnilo, že už to nepatří allegru, že už je použitelnější, ale zatím jsem neměl potřebu se tam ve větší míře vracet.

 

safra

0x

Já jsem s aukrem tedy jeho službami i spokojen. Provize mi vadí, ale co nadělám. Vždy jsem prodal nebo koupil a bez problémů s dementy co jsou na sbazaru nebo bazoši a podvodníky typu mám zájem, zařídím přes zásilkovnu i předání peněz. Takových mailů jsem vždy dostal plno a relevantních nabídek minimum. Jednou se mi teda na aukru stalo, že kupující měl zboží, ale nepotvrdil přijetí a já musel čekat na uplynutí doby. Jinak ale dobré potvrzení, platba rychlé.

 

figi

0x
Aukro bývalo dobré a obchodovali jsem tam hodně. Nákup i prodej. Teď už naprosto minimálně. Od doby, co zrušili vystavení zdarma a chtějí nejen provizi, ale i poplatek za vystavení, už tam prakticky nic neprodávám. Při více vystavených položkách a jen občasném prodeji se to prostě nevyplatí. Navíc začali kontrolovat a cenzurovat komunikaci mezi prodejcem a kupujícím. Prý z důvodu bezpečnosti. Realita je ovšem ta, že je to z důvodu, aby si lidé neprodávali věci mimo Aukro a Aukro tak nepřicházelo o provizi. Na druhou stranu jen naprosté minimum lidí, kteří něco na Aukru koupili, pak nezaplatili, to byly jednotky procent. Na takovém Bazoši nebo Sbazaru je to úplný opak. Na jeden dokončený obchod připadají 4 nedokončené. Zájemce se buď již neozve, nepošle platbu, nepřijde si věc vyzvednout atd. V 99 % z těchto neúspěšných obchodů je to vždy bez omluvy. Prostě už jim nestojíte ani za to "Sorry, už to nechci". Pokud jde o ty platby přes Aukro, nemám s tím sebemenší problém. Využívám minimálně, ale vždy to fungovalo.

Od doby, co zrušili vystavení zdarma****kdy to zrušili?

 

jir

0x

[ Obsah příspěvku byl skryt moderátorem @milancukrar z důvodu porušení pravidel poradny. ]

Upozornění od sys milancukrar 30. 11. 2023 19:10:31
Opatrně na slova, která tvrdíte a nedoložíte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]