Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zboží za nesprávnou cenu

Od: herd® odpovědí: 25 změna:
Zdravím, zase mě naštvali v supermarketu, koupil jsem si 2 krabičky stejného salámu, ale druhý byl prošlý a měl na sobě přetištěnou cenovku, ale okradli mě při placení, účtovaly mi oba za plnou cenu zlevněno o 30% procent
Jaký způsob jednání mám zvolit?
1. Dojít vrátit zboží a požadovat cenu zpět za ten druhý prošlý levnější kousek
2. Nechat si vrátit jen 30%rozdíl cen : účtovannou nezlevěnou cenu a cenu po slevě.
3. Vrátit z důvodu že je prošlé.(Sice tam byla nálepka ,že je zlevněné .Nevím jestli na to je zákon, že prošlé zboží musí být na jiném místě umístěné než to v pořádku).
Případně jakém pořadí. Co má větší šanci na úspěch.
Pokud to nepůjde, jaké zvolit argumenty?
Prošlý potraviny mi obecně nevadí, pokud to zrovna není maso a mléčne výrobky...

 

 

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

petr2

11x

Bože ted tady budete řešit 14 dni takovou prkotinu co mate delat ze salámem z kosti a umelé hmoty.Zvednete se od počitace a bežte to do obchodu vrátit a oni Vám 100% vrátí penize.Hotovo konec problému.A vy tu budete vypisovat tisice možnosti a variant jak se k tomu postavit.Lidi použivajte tu hmotu co mate v hlave a pak tu nebudete vypisovat co delat se špatně namarkovaným salámu.

 


3x

Chtěl jste dvě krabičky, máte dvě krabičky. Pokud vám, nevadí, že je prošlý a stojí vám to za to, tak 2).

 


3x
Dobrý den,můžete si své vybrané zbozi markovat sám u samoobslužnych pokladen. A kde je ještě nezřídili, tam nenakupujte.
Zdravím.

rád chodím tam, kde je možnost načíst kód a hned do tašky...

Pane Milane,ta doba nákupu se tímhle dost urychlí,také to využívám a bavi mě to.. Obě tyhle možnosti se právě v Penny nenabízí,jinak ale skoro všude.

Ve velkých Penny prodejnách už mají samoobsluhy také. Převzali ale stejné obrazovky a skenery, jaké mají pokladní i s poněkud nelogickým ovládáním. Při více kusech je potřeba nejdřív zadat počet kusů a teprve potom načíst kód. Tlačítko Zpět neslouží ke stornování, ale k vypnutí váhy nebo načítání zákaznické karty.

Ve velkých Penny prodejnách

prosím, kde jseu ty velké prodejny?

Zatím jsem na ně nenarazil...

V Praze 8 na Ládví mají samoobslužné pokladny od otevření a to budou asi dva roky. Snad od té doby otevřeli tak velkou prodejnu i jinde.

Pane kolego, moc děkuji za info, v Praze se vyhýbám obchoďákům, ale jinde po ČR nikoliv. Vím jen, že v Hodoníně taky není taková možnost.

Přeji hezký den.

 


1x

vzít si účtenku a ten levný salám - nevím, jestli prošlý, to by nemělo být vůbec prodáváno...

A na informacích se pobavit, co se stalo.


doplněno 21.03.23 13:45:

vrátit za peníze, které jste zaplatil a jít nakupovat jinam... kde vás nebudou "okrádat" a vy je prudit


Jistě, ale 1,2 nebo3?

 


1x

Nevím, o jakou částku se jedná, ale jít zpět na prodejnu a vyřešit to, k Vaší spokojenosti, nebo nad tím mávnou rukou.

 


1x

Podle té "třicítky" si myslím, že se jedná o Penny. Tam občas zlevňují o 30 %. Jinou slevu jsem tam nikdy neviděla.

Salám prošlý není, nebojte se. Ale datum spotřeby bývá ještě týž den, nanejvýš druhý /zítra/.

Jistě máte na doložení účtenku. Pak zajdete do prodejny, předložíte ji i oba výrobky. Buď Vám odečtou slevu na ten zlevněný salám, nebo ho tam necháte a oni Vám vyplatí celou částku. Můžete si vybrat.

Něco podobného se mi už také stalo /Penny/, ale protože do nejbližšího mám 10 km, byla by dražší zbytečná cesta, než vrácená částka. Tudíž jsem to nechala být. Naučila jsem se něco jiného, o čem Vám hned napíšu:

Poradím Vám následující: nakoupíte, zaplatíte, dostanete účtenku. S vozíkem vyjedete ven, popojedete na stranu, abyste nepřekážel, vyndáte účtenku a zkontrolujete, jak Vám Vaše zboží bylo účtováno. Zda je všechno v pořádku. Já si předtím ještě nasadím brejle, Vy třeba nemusíte. A pak vidím, jestli je to správně či ne. Pokud ano, účtenku dám do koše, nákup si odnesu. Pokud je tam chyba, vrátím se na kasu a hned reklamuji. Těch chyb je hodně. A asi se nebudete divit, když Vám ze zkušenosti řeknu, že ty chyby jsou pokaždé v NEPROSPĚCH zákazníka. Čím to asi je? Jaga.

Na druhou stranu musím říct, že i když jsem v Penny reklamovala nesčíslněkrát a byla pokaždé v právu, jejich chování bylo v pořádku, vyřešeno k mé spokojenosti. Oni to asi jen tak zkoušej.

 


1x

Tohle se stává v Penny. Zvyknul jsem si markované zboží průběžně sledovat na obrazovce a v poslední době využívám raději prodejnu se samoobsluhou. Když si chyby všimnu, tak na ni upozorním, když ne, mávnu nad tím rukou. Vám se vyplatí vracet se do prodejny a nějak to řešit?

 

ub

1x

Vyber si co presne pozadujes 1,2,3 a oni ti na 99% vyhovi, pokud jsi nekupoval u vietnamce. Neuvedl jsi kde.

Ale pokud to bylo v retezci tak to zbozi budou muset zlikvidovat, nemohou vracet do regalu vracene zbozi, navic uz ne prosle. Takze se tam klidne domluv at ti vrati 50% cny toh9 salamu a "ze to nebudes resit pres COIku"

ad 3) - prosle zbozi tedy +1 den po expiraci se nesmi vubec prodavat, vedome to takhle prodavaji akorat vietnamci, pokud by je nachytala coika tak by dostal retezec obrovskou pokutu, mala prodejna by doslala malou pokutu


doplněno 21.03.23 20:58:

Ja bych mavnul rukou salam snedl a priste si na to daval pozor na kase, asi slo o slevovou samolepku - 30% penny nebo lidl, a oni ji zapomneli naskenovat?

cas nutny na reseni takove kraviny je vetsi nez ta uspora a ztrapneni se (aby si pak o me povidali: to je ten ... co tady 10 minut prudil kvuli 10,- za slevu na salamu

 

hju

1x
Gratuluji tazateli, že po několika dnech řešení na internetu a cestě do obchodu, dostal nakonec svých 7 Kč rozdíl, to se tedy vyplatilo . Při průměrné mzdě v ČR, je to výdělek asi za necelé 2 minuty práce.

 

 


0x
Já bych ho vrátil, nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci...

 


Právě že vadí konkrétně u salámů. Bylo to v horní poličce, takže tam nebylo vidět. Vzal sem do ruky první kus, podíval se na výrobek, vložil do košíku a u druhého jsem se už nedíval, předpokládal jsem že půjde o stejné kusy
to ale není podstata podvodu. Důležité je, že mi účtovali cenu za neprošlý.

No, to taky není podvod. To je prostě omyl. Tak ho vrat a nepruď...

ml1

Omyl by to byl, pokud by se to stávalo ojediněle. Tohle je ale pokaždý. Při každém nákupu se musíme hlásit, že někde nezapočítaly slevu. Pokaždý vidim, bez ohledu na jméno supermarketu, že tam někdo takové věci řeší (tady jste mi nezapočítaly slevu, tady mi počítáte jinou cenu, než je na regále atd. furt dokola).

Je to buď nehorázné lajdáctví, navíc dlouhodobé (je to celá léta, co pamatuju), nebo úmyslný pokus o okradení (okrádání) zákazníků. Tak si vyberte. Omyl to neni v žádném případě. Nějaká iniciativa jednotlivých pokladních taky těžko, ty z toho nic nemají.

ml1, s manželkou chodím nakupovat 1-2x v týdně v různých obchodech. Manžeka vždy kontroluje, co jsme koupili a co naúčtovali i cenu.

Naposledy jsme reklamovali, že nám místo 10x pudink namarkovala 100x pudink. Na rekalamacích se omlouvala za pokladní a ještě dal dárek. Jinak za posledních 2-3 roky, vše OK.

Asi bydlíme jinde..

Přesně jak říká Milan. Chodíme nakupovat 1-2x týdně a občas - 1x za 2 měsíce - se stane, že se pokladní přehlédne/překlepne a na pokladně vyjede jiná cena. Jelikož si to hlídám, po upozornění budď pokladní nebo pak na recepci se omluví a rozdíl vyrovnají. Před pár lety se mi asi 2-3x stalo, že se paní na informacích/recepci nechtělo věc řešit, vymlouvala se, případně dávala najevo, "o co mi jde kvůli pár korunám", ale po mém důrazném ohrazení vždy ta paní zmlkla a byt s kyselým ksichtem chybu napravila a rozdíl vyrovnala.

 


0x

1 pokud se něco takového stabne, nechám hned na pokladně a chci storno platby.2 zjištěno po zaplacení-řeším na informacích - vrácením rozdílu ceny nebo 3 nechám vrátit celou cenu a zboží jim tam nechám.


Bohužel kontrolu před vyložením na pás dělám tak v 50%...
U nakupu 50 položek za 2500 to nedávám... Obvykle do 400

 


Tak došlo na variantu vracení rozdílu. mi vrátili 7 kč
Princip zvítězil.
paradox je že ta procedura trvá tak 3 minuty, zatimco nákup 2 položek tak 30s

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]