Nejste přihlášen/a.
Bože ted tady budete řešit 14 dni takovou prkotinu co mate delat ze salámem z kosti a umelé hmoty.Zvednete se od počitace a bežte to do obchodu vrátit a oni Vám 100% vrátí penize.Hotovo konec problému.A vy tu budete vypisovat tisice možnosti a variant jak se k tomu postavit.Lidi použivajte tu hmotu co mate v hlave a pak tu nebudete vypisovat co delat se špatně namarkovaným salámu.
Ve velkých Penny prodejnách už mají samoobsluhy také. Převzali ale stejné obrazovky a skenery, jaké mají pokladní i s poněkud nelogickým ovládáním. Při více kusech je potřeba nejdřív zadat počet kusů a teprve potom načíst kód. Tlačítko Zpět neslouží ke stornování, ale k vypnutí váhy nebo načítání zákaznické karty.
V Praze 8 na Ládví mají samoobslužné pokladny od otevření a to budou asi dva roky. Snad od té doby otevřeli tak velkou prodejnu i jinde.
vzít si účtenku a ten levný salám - nevím, jestli prošlý, to by nemělo být vůbec prodáváno...
A na informacích se pobavit, co se stalo.
vrátit za peníze, které jste zaplatil a jít nakupovat jinam... kde vás nebudou "okrádat" a vy je prudit
Podle té "třicítky" si myslím, že se jedná o Penny. Tam občas zlevňují o 30 %. Jinou slevu jsem tam nikdy neviděla.
Salám prošlý není, nebojte se. Ale datum spotřeby bývá ještě týž den, nanejvýš druhý /zítra/.
Jistě máte na doložení účtenku. Pak zajdete do prodejny, předložíte ji i oba výrobky. Buď Vám odečtou slevu na ten zlevněný salám, nebo ho tam necháte a oni Vám vyplatí celou částku. Můžete si vybrat.
Něco podobného se mi už také stalo /Penny/, ale protože do nejbližšího mám 10 km, byla by dražší zbytečná cesta, než vrácená částka. Tudíž jsem to nechala být. Naučila jsem se něco jiného, o čem Vám hned napíšu:
Poradím Vám následující: nakoupíte, zaplatíte, dostanete účtenku. S vozíkem vyjedete ven, popojedete na stranu, abyste nepřekážel, vyndáte účtenku a zkontrolujete, jak Vám Vaše zboží bylo účtováno. Zda je všechno v pořádku. Já si předtím ještě nasadím brejle, Vy třeba nemusíte. A pak vidím, jestli je to správně či ne. Pokud ano, účtenku dám do koše, nákup si odnesu. Pokud je tam chyba, vrátím se na kasu a hned reklamuji. Těch chyb je hodně. A asi se nebudete divit, když Vám ze zkušenosti řeknu, že ty chyby jsou pokaždé v NEPROSPĚCH zákazníka. Čím to asi je? Jaga.
Na druhou stranu musím říct, že i když jsem v Penny reklamovala nesčíslněkrát a byla pokaždé v právu, jejich chování bylo v pořádku, vyřešeno k mé spokojenosti. Oni to asi jen tak zkoušej.
Vyber si co presne pozadujes 1,2,3 a oni ti na 99% vyhovi, pokud jsi nekupoval u vietnamce. Neuvedl jsi kde.
Ale pokud to bylo v retezci tak to zbozi budou muset zlikvidovat, nemohou vracet do regalu vracene zbozi, navic uz ne prosle. Takze se tam klidne domluv at ti vrati 50% cny toh9 salamu a "ze to nebudes resit pres COIku"
ad 3) - prosle zbozi tedy +1 den po expiraci se nesmi vubec prodavat, vedome to takhle prodavaji akorat vietnamci, pokud by je nachytala coika tak by dostal retezec obrovskou pokutu, mala prodejna by doslala malou pokutu
Ja bych mavnul rukou salam snedl a priste si na to daval pozor na kase, asi slo o slevovou samolepku - 30% penny nebo lidl, a oni ji zapomneli naskenovat?
cas nutny na reseni takove kraviny je vetsi nez ta uspora a ztrapneni se (aby si pak o me povidali: to je ten ... co tady 10 minut prudil kvuli 10,- za slevu na salamu
Omyl by to byl, pokud by se to stávalo ojediněle. Tohle je ale pokaždý. Při každém nákupu se musíme hlásit, že někde nezapočítaly slevu. Pokaždý vidim, bez ohledu na jméno supermarketu, že tam někdo takové věci řeší (tady jste mi nezapočítaly slevu, tady mi počítáte jinou cenu, než je na regále atd. furt dokola).
Je to buď nehorázné lajdáctví, navíc dlouhodobé (je to celá léta, co pamatuju), nebo úmyslný pokus o okradení (okrádání) zákazníků. Tak si vyberte. Omyl to neni v žádném případě. Nějaká iniciativa jednotlivých pokladních taky těžko, ty z toho nic nemají.
ml1, s manželkou chodím nakupovat 1-2x v týdně v různých obchodech. Manžeka vždy kontroluje, co jsme koupili a co naúčtovali i cenu.
Naposledy jsme reklamovali, že nám místo 10x pudink namarkovala 100x pudink. Na rekalamacích se omlouvala za pokladní a ještě dal dárek. Jinak za posledních 2-3 roky, vše OK.
Asi bydlíme jinde..
Přesně jak říká Milan. Chodíme nakupovat 1-2x týdně a občas - 1x za 2 měsíce - se stane, že se pokladní přehlédne/překlepne a na pokladně vyjede jiná cena. Jelikož si to hlídám, po upozornění budď pokladní nebo pak na recepci se omluví a rozdíl vyrovnají. Před pár lety se mi asi 2-3x stalo, že se paní na informacích/recepci nechtělo věc řešit, vymlouvala se, případně dávala najevo, "o co mi jde kvůli pár korunám", ale po mém důrazném ohrazení vždy ta paní zmlkla a byt s kyselým ksichtem chybu napravila a rozdíl vyrovnala.
1 pokud se něco takového stabne, nechám hned na pokladně a chci storno platby.2 zjištěno po zaplacení-řeším na informacích - vrácením rozdílu ceny nebo 3 nechám vrátit celou cenu a zboží jim tam nechám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.