Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
prosím o radu, zda může dodavatel prostřednictvím prodejce požadovat následující údaje k reklamované popelnici.
Otázka je, zda mohou vše z toho požadovat a zda jsem povinen to zkoušet sehnat, nebo na to nemají nárok? Min. otázky 3 a 4 mi přijdou podivné.
Foto v příloze, požadavky dodavatele zde:
Fotografii štítku na boku nádoby.
Fotografie gravírováni s datem výroby (na hřebeni nádoby).
Údaje o svozovém prostředku spolu s fotografii vyklapěče.
Údaje z váhy na vozidle (kolik nádoba vážila v momentu poškození).
Údaje a kontakt na svozovou společnost, jež nádobou manipulovala.
Děkuji
J.
Od 6 mesiacov od nakupu plati fikcia, ze tovar mal vadu uz pri kupe a dokazne bremeno je na predajcovi. To by bol napr pripad televizora, ktory zrazu nefunguje.
Toto je ale jasne mechanicke poskodenie nespravnou manipulaciou, preto budte rad, ak je tam aspon snaha ziskat kontakt na firmu, ktora robi vyvoz. Ak tie informacie dodate, je aspon mala sanca na uspech reklamacie.
Inak ste na tom rovnako, ako keby ste sli reklamovat TV s rozbitou obrazovkou.
Tyto požadavky bych přeposlal na vaši svozovou společnost k vyjádření spolu s datumem, kdy k tomu došlo.
jenže vy jste to asi nechal být a ono se to postupně zvětšovalo, mám pravdu?
mimochodem, jaké je dovolené zatížení popelnice? pro zajímavost
otázka: vaše otázka má jednoduchou odpověď, i povinnost tyto informace o štítkovat podobně shánět nemáte, máte povinnost předat popelnici prodejci a ten at si informace zjistí sám a ten je povinen vám podat písemné vyjádření k reklamaci nejpozději do 30 dnů od předání zboží=uplatnění reklamace...
otázka je, jestli chcete mít půlce zamítnutí z důvodu přetížení popelnice a nebo nesprávné manipulaci kuka vozem, proto bych s prodejcem a dodavatelem spolupracoval
Při koupi nové plastové popelnice /240 l/ na směsný odpad u Technických služeb nám bylo řečeno, že si popelnici pokaždé po svozu, až ji budeme uklízet zpátky na dvorek, máme dobře prohlédnout a hned ji reklamovat, pokud by byla poškozená. Občas prý při vysypávání praskne a obsluha to nezaregistruje. Potom by nám popelnici vyměnili za novou. Žádná fotodokumentace prý není nutná.
Zatím ale žádný podobný problém nenastal. Jaga.
Taky to může být nekvalitní křehký plast a ruplo to při normálním zatížení které měla vydržet. Podobný je vidět u nárazníků - originál z výroby snese fakt hodně, levná čína křupne při sebemenším drcnutí.
Ale tohle skončí že prodejce zamítne s tim že to rozbili popeláři, ty zas budou tvrdit že to už bylo nebo je popelnice šmejd...
Svařit, přinýtovat vingl z AL plechu a jede se dál je nejpohodlnější řešení...
Budete mít velký problém, dokázat čím to bylo způsobeno. Zdali vadný výrobek, nebo špatná manipulace svozové firmy.
Teď sehnat důkazy, že třeba: stejné popelnice jsou OK, takže svozová firma je vinna, více stejných popelnic je prasklých, takže výrobce, kombinací obou firem, atd.
Fotografii štítku na boku nádoby.***to přeci není problém vyfotit
Fotografie gravírováni s datem výroby (na hřebeni nádoby).***to přeci není problém vyfotit
Údaje o svozovém prostředku spolu s fotografii vyklapěče.***to přeci není problém vyfotit
Údaje z váhy na vozidle (kolik nádoba vážila v momentu poškození).***Zde se třeba neváží, svozová firma by mohla být nápomocna
Údaje a kontakt na svozovou společnost, jež nádobou manipulovala.***není problém.
Kdo déle vydrží argumentovat? Komunkujte i se svozovou firmou, třeba s tím pomůžou.
Přeji krásný víkend.
.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.