Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o radu, jak řešit situaci s leteckou společností. V předstihu (v polovině ledna jsem si koupila letenku u společnosti Ryanair na Sardini a zpátky (Cagliari - Praha) - s přestupem v Bergamu, v obou případech.
Nyní mi Ryanair píše, že zpáteční let z Bergama do Prahy mi byl zrušen a nabízí náhradní let bez ohledu na spárování cesty - totiž o několik hodin dřív, než se do Bergama z Cagliari vůbec dostanu. Jinou možnost nenabízí, další let je samozdřejmě dražší o navýšenou částku za ´přebookování´, ač to nebyla moje volba. (Samozřejmě každým dnem ceny zvyšují, protože jde o velikonoční termín.)
Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.