Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zablokovaný účet

Od: janina1 odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, mám nový účet u Raiffky a zadáním (3x) špatných přihlašovacích údajů mi banka účet zablokovala. Máte někdo zkušenost, co teď s tím? Děkuji

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lojza

7x
Tak zaprvé banka vám nezablokovala účet ale pouze elektronický přístup k němu. No a překvapivě řešení je zavolat na jejich infolinku nebo zajít na pobočku. Tady na poradně vám to neodblokujeme...

 


3x

Kdysi se mi stalo u mBank, stačilo zavolat na infolinku a nahlásit kod pro komunikaci a oblokovali. Zavolejte a zeptejte se, jak je to ve Vaší bance.

janina1

Děkuji. Už jsem tam volala, odblokují až mi přijde poštou karta.

 


3x

Především zavolat na Rajfku. Tam vám řeknou přesný postup.

 

zapomenuto*

0x
Nejlepší bude zavolat na infolinku, nevím jak to má Raiffeisenbank. Já když to řešil u Fio tak jsem musel osobně na pobočku

 


0x

U Čsp se musí s občankou osobně na pobočku. Počítám, že to bude u všech bank stejné.

kolemjdouci
Ale prd, nemusí. Stačí si v bankomatu vygenerovat aktivační kód a odblokujete se sám.

 


0x
Já zase rajfku ruším a taky musím volat, protože to prostě nejde!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]