Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jen bych se chtěla zeptat, objednala jsem si na Vánoce hračku pro dceru která byla slevněna z asi 800 na nějaké 200. Dost se mi to líbilo a ta cena taky. Nu přišel balík a v něm něco zcela jiného . Nepřišlo auto pro panenky, ale místo něj dvě panenky v hodnotě každá po tisícovce.Vlastně se mi i líbí a tuším že z právního hlediska když už obchod proběhl tak už s tím nic dělat nemusím. Vlastně se jen ptám jestli to tak je, nebo se mám obchodu ozvat. Jedná se o obchod mall. Děkuji. A vlastně ještě jestli vy třeba z morálního hlediska by jste to prostě vrátili, podotýkám že auto které mi mělo přijít již ted na stránkách svítí že nemají. Takže by mi to ani nevynahradili.
tuším že z právního hlediska když už obchod proběhl tak už s tím nic dělat nemusím
Ale kdepak jste vzala tuto informaci?
Objednala jste si něco, zaplatila to a oni omylem poslai něco jiného, daleko dražšího a Vy se domkníváte, že je to správně?
Asi průměrný čecháček.
Pak to napravujeete již správně, že se ptáte, zdali se obchodu ozvat. Ano, napište, zatelefonujete do obchodu a situaci jim popište, určitě najdete řešení vhodné pro obě strany.
Nejsem Mirek Dušín, ale zboží bych nějak vrátil.
Takže by mi to ani nevynahradili.***opět Vaší doměnku pokládáte za fakt...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.