Nejste přihlášen/a.
Při telefonickém hovoru mi O2 nabídlo výhodné služby, že budu mít spoustu TV kanálů navíc.
Měsíční splátky se mi nezdály až tak moc vysoké, tak jsem souhlasila.
Do horního patra se přistěhoval synovec, který má výhodnější internet než já, tak jsem se napojila na internet od něj a ten můj jsem chtěla zrušit.
To odmítli, protože prý musím první splatit modem a settobox, který mi poskytli.
S hrůzou jsem zjistila, že zbytek splátek jen za modem a settobox celkem dělá ještě přes 8 tisíc!
Kdybych tušila, že za to chtějí takové nehorázné peníze, nikdy bych na takovou nabídku nepřistoupila.
Takže nyní musím platit přes 8 tisíc za něco, co nepoužívám...
Nejde s tím prosím něco dělat?
Jsem invalidní důchodkyně, peníze mám sotva na jídlo...
Zavání to podvodem na lidi, když vám při nabídce vůbec neřeknou, kolik je skutečná cena
Dobrý den, vidíte, kdyby se synovec nepřistěhoval, tak byste byla s O2 moc spokojená. Když máte nyní výhodnější možnost, tak se chcete "vyčůraně" zbavit toho, s čím jste dobrovolně souhlasila. Smlouvy se mají plnit, ale zkuste se s O2 domluvit na ukončení (zkuste to přes city jako zde). Zdravím!
Nechci dělat O2 advokáta, ale s tím obviněním z podvodu jste to hrubě přehnala. Na základě telefonátu jste určitě dostala e-mailovou zprávu s odkazem na jejich stránky, kde máte v sekci Moje O2 smlouvu, ve které máte podrobně uvedeno, k čemu jste se zavázala. Nejspíš jste si smlouvu nepřečetla. Kdybyste si ji přečetla, mohla jste od ní dle § 1829 a násl. zákona č. 89/2012 Sb do 14 dnů odstoupit. Přečtěte si ji alespoň dodatečně a postupujte podle ní. Jestli jste si přístroje koupila, tak je můžete prodat.
Nu, prodejci se snaží prodat, tak vyzdvihují výhody a o nevýhodách mají tendenci mlčet. To je ale zcela běžné, vždy bylo a bude, všemožných varování je všude spousta, chce to prostě před jakoukoli smlouvou přemýšlet, hodně se ptát, neuspěchat souhlas. Ale netuším, proč si myslíte, že byste měla mít zadarmo či slevu na něco, co jste se vy sama rozhodla nepoužívat, kdybyste snědla v restauraci oběd a nechala tři knedlíky, tak byste taky odmítla zaplatit? Zda je osm tisíc za ty dva přístroje nehorázná cena netuším, vy ale také ne.
Můžete zkusit napsat slušnou žádost, zahrát na city (invalidní důchod), ale to, že jste se rozhodla přestat využívat jejich služby je prostě vaše rozhodnutí, žádný jejich podvod.
4140,- stoj modem a to samé i setopbox, Ponovu rozděleno do 5 let splátek
Takže pokud máte doplácet > 8000, tak jste ten internet měla jeden nebo dva měsíce?
víte kolik musí poskytovatel zaplatit poskytovateli drátů, CETINu, za to že vás připojili? Někdo to prostě musí zaplatit to nejde, abyste po měsíci dala výpověď.
Tedy jde, když jste chytrá, a máte svůj hardware.
O tom, v kolik budete splácet, tak vám museli říct v telefonním hovoru a také jste dostala Předsmluvní informace na email.
Pokud vám není jasné, co to jsou splátky, neboli že vám křenu zařízení rozloží v čase, no tak tady je každá rada drahá, jedině že máte zbavení svéprávnosti. Jinak samozřejmě O2 bude chtít zaplatit za to zařízení a nebude chtít po 14 dnech použité (i nepoužité) zařízení zpátky...
A co kdybyste jim to chtěla vrátit a zaplatila jen poměrnou část? Ještě záleží na tom, jestli máte internet na dobu určitou a co máte ve smlouvě. A nemáte nějaký výhodnější tarif jako invalidní důchodkyně? Přečtěte si smlouvu a možná by bylo dobré se obrátit na Ušetřeno, Klik a podobně, že chcete výhodnější tarif.
To si musíte zjistit, zda jste si sjednala pronájem zařízení, anebo zařízení na splátky. Na to si musíte dávat pozor, jakou smlouvu uzavřete
pokud jste si sjednala zařízení na splátky, no tak vám museli oznámit cenu toho zařízení a cenu měsíčního splácení. zkrátka museli vám někde vyčíslit cenu toho zařízení !
podejte reklamaci a požadujte, aby vám doložili takový hovor, potvrďte, že vás uvedli v omyl a myslela jste si, že se jedná o měsíční platby za pronájem zařízení.
každopádně pokud se prokáže splátky, nemáte jinou možnost, než to zařízení nabídnout třeba na bazaru a prodat s nějakou ztrátou a jim to zaplatit.
tip: Samozřejmě se jedná O fintu, jak jsi zákazníka udržet v situaci, kdy slavná Evropská unie zakázala a poskytovatelů internetu a obecně telekomunikačních služeb uzavírat závazky. No tak si jednoduše zákazníka pojistí splátkami zařízení, které mu dají jakoby zdarma. Odstoupit v takovém případě můžete pouze do 14 dnů. A teď je otázka, jak oni prokáží, že plátně uzavřeli tu smlouvu po telefonu, viz výše
Ps: Druhá věc je, jak může mít synovec výhodnější internet? On má něco bezdrátové ho zřejmě, ale to asi není moc kvalitní oproti VDSL službě, kterou přes retenci dostanete za 299 Kč měsíčně 20 Mbit s omezeným rozsahem televizních kanálů
synovec může mít patrně internet od svého zaměstnavatele, a nějaký mobil a nebo modem do zásuvky, ale to nebývá moc stabilní, jak se tedy budete dívat na tu televizi?
A nejedná se o žádný předplacený internet, ale vy jste si koupila zařízení na splátky pravděpodobně, a velmi pravděpodobně vám cenu toho zařízení oznámili, a nejspíše vám splátku rozpočítali do 4 let... je to cena za to, že Evropská unie zakázala poskytovat internet na dobu určitou... Ale když budete šikovná, tak ten internet přes VDSL můžete v rámci Retence ukecat na 299 Kč
tak přece pro vás je úplně jedno, jestli to zaplatíte ve splátkách a nebo najednou a prodáte ho někomu, píšete že máte málo peněz a jste invalidní, a přitom máte nemovitost... Takže v podstatě multimilionářka Vlastně invalidní důchod kině, která nepracuje...
Fakticky by bylo lepší kdyby jste si nechala co máte, a ten váš nájemník vám přispíval na ten váš internet, at si ho odhlásí on Určitě bude VDSL internet levnější a stabilnější, než nějaký nájemníků dočasný internet vzduchem...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.