Nejste přihlášen/a.
Provedl jsem na AliExpress nákup s platbou kartou. Po zadání údajů z karty a potvrzení platby se mi zobrazila zpráva, že se platba nepovedla kvůli nedostatku prostředku. Na účtu v bance je ale dost peněz na tuto platbu a internetové platby s dostatečným limitem povolené mám. Kupované zboží mám nyní na AliExpress jako nezaplacené. Když se podívám do bankovnictví tak tam tu platbu vidím jako blokovanou. Nyní nevím co mám s tím dělat. Na AliExpress ten nákup vidím jako nezaplacený a v bankovnictví mám peníze blokované. Mám čekat co se stane a jestli se ta blokace s časem sama nezruší a nebo to v bance reklamovat? Nerad bych aby se mi strhly z účtu peníze za něco co mi nebude zaslané. A co s tou nezaplacenou objednávkou, mám ji zkusit zaplatit znovu? V minulosti jsem měl na AliExpress nějaké případy kdy se platba nepovedla, ale peníze se při tom nikdy v bance neblokovaly.
Omlouvám se za tu chybu v nadpisu (Nákup) ale tato poradna to bohužel neumožňuje opeavit.
Problém není u Aliexpressu. Jsem si jist, že u příslušné banky a u účtu na kterém je dostatek peněžních prostředků a má být z něho uhrazena objednávka není povoleno internetové bankovnictví a pokud je povoleno, tak je nedostatečný limit.
Stačí nastavit a platbu dokončit.
prik: Píšeš samé nesmyslné kecy. Pokud umíš číst tak si přečtí, že jsem psal "Na účtu v bance je ale dost peněz na tuto platbu a internetové platby s dostatečným limitem povolené mám.". Proč bych neměl mít v bance povolené internetové bankovnictví které je v současností už asi automaticky bankou přidělované každému klientovi a bez čeho se ani příliš dobře nedají ovládat peníze v bance? Ani nevím jak nebo jestli vůbec se dá IB nějak zakázat. Kdybych neměl přístup do IB tak bych ani nemohl zjistit, že jsem částku za tu platbu měl v bance blokovanou. V čem nebo kde je problém nevím, ale spíše bych to viděl, že na straně AliExpressu, protože dnes ráno po několika hodinách (ani ne půl dne) tu platbu v blolacích ani nikde jinde nevidím a peníze z účtu nebyly odečtené. Blokaci karetní platby může zrušit prodejce (v tomto případě AliExpress) pokud k nákupu z nějakých důvodů nedojde nebo byla provedená 2x vlivem nějaké chyby atp. nebo banka pokud má k tomu dostatečný důvod např. podezření z podvodné platby.
Pokud se k tomu budeš chtít ještě vyjádřit tak prosím bez vymýšlení nesmyslů a snahy pomlouvat někoho.
Myslíš, že v noci kdy se mi to stalo by někdo v bance byl ochoten to se mnou řešit, pokud vůbec bych se do té banky na někoho dovolal? Vím jaká je kvalita bankovních infolinek a tak by mi nejspíše sdělili, že to postoupi dál k prošetření a dají mi kdo ví kdy vědět. Často je lepší a rychlejší se na některé věci zeptat na internetu např. zde na poradně než telefonovat na nějakou infolinku, ale chápu, že ne každý je ochoten poradit a respektovat pravidla ( Z4).
Myslím, že help linky bankovních karet jedou z bezpečnostních důvodů non stop. LInka pro klienty Ceské spořitelny funguje také non stop (s plným servisem). Přítelkyně má RB a volá také klidně večer když má problém.
arne1: Mne ani tak nezajímá jak fungují bankovní help linky. Ty by jsi ale mohl nyslet na to Z4.
Z4 - to je sice pravda, ale nikdo tady na Poradně netuší jaká je situace na tvém účtu a zda nemá banka nějaká omezení na platby na Ali (třeba nepodporuje platby co nejsou 3D security). Prostě zeptat se tam, kde mají všechny informace a kde mohou poradit co s tím dělat. Už jen to, že nevíme co je to za banku...
každý den kupuji z ali, platím kartou bez problémů...může jít o výpadek spojení, jazykovou negramotnost / někdy to požaduje načíst ověřovací QR kód/ nebo jiný problém na straně serveru nebo uživatele...když to není zakoupené vystornuju to a objednám a zaplatím znova...také je dobré číst zprávy od prodejců, většinou chodí automaticky a na problém upozorní
máš štěstí dnes je 11.11. a jsou tam pseudoslevy, dnes to budeš mít levnější
Já na AliExpress až tak často každodenně nenakupiji, ale jen občas něco. Nakoupil jsem, už tam docela dost hodně cvěcí a většinou bez problémů s platbou a i když se mi už stalo, že platba kartou neprošla a byla zanítnutá tak nikdy se mi ta platba neobjevila v bance na účtu jako blokovaná částka. Už si nepamatuji přesně ale bylo to moji vinou, že jsem zapomněl na kartě povolit internetové platby, nastavit dostatečný limit pro internet nebo něco takového. Je to asi málo pravděpodobné, ale nemohl ten můj dnešní problém nastat tím, že doposud na AliExpress jsem vždy nakupoval kliknutím u zboží na koupuit teď bez vkládání do košíku a dnes jsem to poprvé zkusil přes košik? Platba se dnes ráno z blolaci odstranila a peníze se z účtu nestrhly a tak jsem tu nezaplacenou objednávku na AliExpress zrušil, protože se mi povedlo to stejné zboží najít u jiného prodejce o 0,80 USD levněji a to jsem pak koupil a úspěšně bez problémů zaplatil kartou. At už to bylo čímkoliv tak jsem rád, že mi ty blokované peníze za neuskutečněnou platbu na účtu v bance se odblokovaly a nemnusím to řešit nějakou reklamaci a domáhat se vrácení platby.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.