Dobrý den , chtěla bych se optat z jakého důvodu není kompletně k dispozici sortiment , na který se v současné době sbírají bodíky? Resp.již týden před ukončením akce chybí zboží v některých prodejnách úplně nebo je jenom v omezeném množství? Je to velmi neseriózní , jestliže za určitý obnos nakupujeme a body sbíráme…. Děkuji Fabiánová
Jak vidno, lákání lidí na sbírání bodů a pak jakousi imaginární slevu funguje na 100%. Jedna z věcí, co mě naučil covid je přestat nakupovat vše v hyper mega obchodech. V malým krámku je za pultem či u kasy mnohdy sám majitel a snaží se. Sic má z jedný strany Lidl a z druhý Penny, v obchodě stále lidi dostatek. Proč asi?
Podle mě je to poslední roky standard. Když jsem naposledy přemluvil rodiče, at radši berou plyšáka za 49.90 než čekat na naspoření potřebných bodů (což by bylo za nějakou dobu a nemuselo by nic být, navíc stačila na to asi třetina bodů), tak jsem byl rád, protože plyšáci byli rozebraní pár týdnů poté a dost dlouho před inzerovaným ukončením akce.
Ano je to od obchodních řetězců velmi neseriózní, a nám zákazníkům nezbývá, než si to uložit do paměti, a na takové akce jim napříště nenaletět. Já jsem třeba navrhoval koupit to za plnou cenu a netrápit se nějakým sbíráním bodů. Ale soudě podle toho, že tyto akce se stále vyskytují (a nejen v čr, kartičky na sbírání bodů jsme dostávali i na dovolené), tak to obchodním řetězcům prostě prochází. Na druhou stranu třeba hrnců byl dostatek, takže se ještě dlouho po skončení akce doprodávaly (ostatně kdo by chtěl hrnec za stejné peníze i s body, za který ho koupí ve specializované prodejně).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.