Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedodržení váhového limitu Zásilkovna

Od: vanda7 odpovědí: 2 změna:

Zdravím, potřebovala bych prosím poradit. Řeší hodně v Zásilkovně, když balíček přesáhne danou váhu? Podle Zásilkovny by měl být balíček do 2kg, ale bohužel můj balíček váží 2,4kg. Bohužel jsem to zjistila až poté, co jsem už zaplatila dopravu a vygenerovala ten štítek. Děkuji Vám za odpovědi.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

bep

2x
Zásilky do 2 kg skutečně jsou, je to jen pro firmy a podnikatele. Lidi mají do 5 kg a do 10 kg. Firmy mají do 1, 2, 5, 10 jsou tam nějaké drobně jiné ceny. Zásilkovna si tohle rozhodně pohlídá, při nedodržení limitu se zásilka vrací bez nároku na vrácení poštovného. Jak je to u firem, když už se vytiskne štítek si nejsem jist. Když se vytiskne štítek u fyzických osob - na pobočce je zásilka v přepravě a už se nedá nic dělat. Pokud se to u firem počítá stejně, tak už nic nenaděláte. Pokud se za převzetí do přepravy i u firem počítá až fyzické převzetí někde na depu, tak pak by vám snad měli vrátit peníze zpět na účet, pokud zásilku do 5 dní nepodáte. Ale jak říkám, u firem si tím postupem nejsem úplně jist. Každopádně váhový limit si pohlídají zcela určitě, tím si jistá být můžete.

 


0x

O vaší hodnotě jsem tedy neslyšel - nikde ji nevidím...

Limity, které mi nabízí aplikace, jsou 5 a 10 kg

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]