Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace vstupu do sauny

Od: sauna92 odpovědí: 4 změna:

Zdravím,

rozhodl jsem se navštívit saunu, ale při vstupu jsem nebyl informován o nefunkčnosti 4 z 6 různých saun a musel jsem střídat furt dvě dokola. Chtěl jsem se zeptat, jestli v takovém případě můžu žádat o vrácení peněz?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

@sauna92 - ale při vstupu jsem nebyl informován

A jak to chcete prokázat? Proč jste o vrácení nežádal hned po zjištění?

sauna92

Protože jsem urazil štreku kvůli relaxu a když už jsem tam byl, tak se mi nechtělo odcházet. Ale máte pravdu, že jsem to měl reklamovat ihned.

 


0x

To je častý nešvar. Jdu do ZOO a rekonstrují a půlka zvířat je pryč, byl jsem v Schsönbrunnu a skoro vše oploceno, druhý den tam měl být koncert, IQ park v Liberci - půlka atrakcí nefunkčních...atd. Nikdo vám nic neřekne, ale vstupné si schrábnou.

 

jd

0x

To je jako snist jidlo a pak ho reklamovat, ze vam nechutna... aneb9 ze je potravina zkazena...

Co bys tou svou reklamaci chtel docilit, vraceni 100% penez aneb9 jen slevu a v jakem pomeru? 50%? Podat to muzes, oni to musi vyridit, zkus to, uvidis.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]