Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace autodílů - montáž servisu

Od: jjj odpovědí: 1 změna:
Ahoj, prišel mi poškozený díl z eshopu. Stáhnul jsem si dokument na reklamaci z eshopu, tam mají povinnou kolonku razítko servisu co provedl montáž. Já jsem si to chtěl namontovat sám, je to mechanický díl, po osahani (vůle v kloubu) je jasné že je vadný. Má eshop právo mít takovou podmínku? Nebo mám odstoupit od smlouvy do 14 dnu? Díky za radu

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

re4zon

3x
Nema a odstoupit samozrejme muzes stejne jako reklamovat. Jediny rozdil je v tom, ze pri vraceni si platis sam postovne. Pri reklamaci ti eshop musi poslat novy dil zdarma a proplatit ti i postovne od tebe k nim.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]