Ahoj, prišel mi poškozený díl z eshopu. Stáhnul jsem si dokument na reklamaci z eshopu, tam mají povinnou kolonku razítko servisu co provedl montáž. Já jsem si to chtěl namontovat sám, je to mechanický díl, po osahani (vůle v kloubu) je jasné že je vadný. Má eshop právo mít takovou podmínku? Nebo mám odstoupit od smlouvy do 14 dnu? Díky za radu
Nema a odstoupit samozrejme muzes stejne jako reklamovat. Jediny rozdil je v tom, ze pri vraceni si platis sam postovne. Pri reklamaci ti eshop musi poslat novy dil zdarma a proplatit ti i postovne od tebe k nim.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.