Nejste přihlášen/a.
princip dělání se blbě v motorovym prostředku by měl spočívat v tom, že podle očního vjemu ste v klidu, ale podle ušního mechanizmu pro rovnováhu se pořád někam hejbáte, tudíž mozek přijímá dva protichůdný signály, což je prostě průser, a navíc asi přímo takovvý zmatení může znamenat otravu, a na to je připravená ověřená reakce - hned všechno vyblít...; jen je holt někdo víc citlivější, a někdo míň (viz vesmir.cz/... )
tomu klidu dle očnich signálů možná moc nepomůže ani čumění z postranního okna - pokud koukám do dáli, nic moc se mi rychle nemění, ale sezení hned vpředu a ovšem důsledný sledování silnice před sebou by už pomoct mělo (stará zkušenost - i když se vám dělá v autu blbě, jako řidiči se vám blbě nedělá - to totiž moc dobře víte, že se hejbáte danou rychlostí do danejch směrů, žádný zmatení smyslů nenastává), přesto by mohlo sezení vejš (kde je zajímavější a asi lepší výhled) spíš trochu pomoct, za předpokladu, že rozdíl v houpání je zanedbatelnej, což bych spíš čekal; samozřejmě chce to ovšem důsledně koukat, jak a kam jedu, pokud možno dopředu, ne čumět na sedadlo před sebou, mít zavřený oči atd. (další stará známá zkušenost - pokud si člověk čte, do blicího stavu se dopracuje nejlíp, to možná dík zpracování čtený informace vysloveně potlačuju vnímání pohybu, ovšem ten mechanizmus v uchu přesto pořád vysílá signály, že se hejbu..., reakce na sebe nenechá (u těch citlivějších) dlouho čekat)
Je to prima, pěkný výhled, jako když jedete nahoře tím patrovým vlakem třeba do Berouna. Jen ta 1. řada je ošidná. Není vidět pod sebe dolů a tak se občas kamsi řítíte do zatáčky a nevíte, kde skončíte. Ale řidiči jsou borci. Vzpomínám jen na jednu nehodu, ale ta stála za to, tehdy u Nažidel, kde autobus přišel o celé horní patro.
Tím Vás ale nechci strašit, všechno dopbře dopadne. Pokud se Vám dělá v autobuse špatně, zkuste poprosit delegáta, zda by Vás nevyměnil s někým dole. To jste měla zařídit už tehdy, když jste si dovolenou zadávala. Jaga.
Já zkušenosti nemám, ale absolutně bych do toho nevlezl. Ty autobusy mají vysoké těžiště. U Nažidel jelo 52 lidí, z toho 40 jich bylo nahoře. To jsou nějaké dvě tři tuny. No spíš dvě, jestli to byla převážně děcka, ale i tak... Asi jako kdyby autobus vezl na střeše dvě osobní auta a dole nic.
Ten Neoplan udělal jeden a čtvrt vrutu. Pro Valentu to nic není, ale já se domnívám, že kdyby přepravce správně rozložil těžiště a nedbal výhleduchtivých účastníků zájezdu, tak by se položil "jen" na bok. Samozřejmě neberu v potaz nezodpovědnost řidiče, který s tím jel jako hovad0. 118 kmh z kopce.
Nahoře to musel být dobrý masakr... Nevím, jestli na tohle Kinedryl pomáhá.
Je vidět, že jste v tom v životě nejel...
Dole totiž moc míst k sezení není. Prakticky veškerá přepravní kapacita je nahoře.
Tragédie u Nažidel měla úplně jiné důvody, než to, že CK prodává hlavně místa nahoře kvůli výhledu...
Nejel a taky bych v tom jet nechtěl, zejména po vašem ujištění, že náklad se dává hlavně na střechu.
Důvody tragédie byly hlavně v nesprávném způsobu jízdy. Nepsal jsem že v tom, že všichni byli v horním patře. Jen jsem vyslovil domněnku, že ty dvě tuny kinetické energie při převrácení neměly nezanedbatelný vliv. Jezdíval jsem kamionem a vím, jaké vlastnosti má těžiště nákladu a co to umí dělat. Bohužel, tady byl řidičem zaskakující taxikář...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.