Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pracovní schůzky infa bez obsahu / témat předem

Od: melisana odpovědí: 5 změna:

Ahoj, pracuji ve firmě, kde nadřízení zásadně svolávají schůzky předem bez konkrétního obsahu schůzky nebo témat, která se na ní budou řešit. Přijde mi to děsně neefektivní, když o té schůzce vím jen tolik, že bude buď online / osobně a účastníky. Člověk se pak nemůže připravit. Je to u nás vcelku pravidlo. Přitom když já svolávám schůzku s nadřízeným, je tedy iniciativa na mě, tak nadřízený vždy dopředu chce vědět, co se na schůzce se mnou bude řešit a odmítá se nechat napínat, tak jak pokaždé napíná mě.

Mně už to pomalu ale jistě přestává bavit, nebot absence aspoň stručného obsahu schůzky nebo témat k řešení dost stresuje, protože se nemůžu na schůzku řádně připravit. Jak je dobře známé, stres v práci může ústit k horším pracovním výkonům nebo chronickým nemocem a s tím spojeným poškozeným zdravím.

Je toto chování běžné i v jiných firmách? Jaké máte na toto jednání názor?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

@melisana - vím jen tolik, že bude buď online / osobně a účastníky
Už podle toho, kdo se účastní, můžete odhadnout téma/ta přicházející v úvahu - a snad víte, jak jste na tom pracovně (splněno, nesplněno protože..., čekáme na...), tedy co by mohlo nadřízené v daném čase zajímat nejvíc.

melisana

Bohužel to odhadnout nejde. Jednou nadřízený svolal mně a další 3 lidi z oddělení osobně na firmu, jen proto, aby nám řekl, že nás chtěl jen vidět a pozdravit. To bylo doslova všechno, co s námi chtěl řešit. Nic víc. Dovedete si představit, jak jsme se všichni stresovali, co zase na nás vybalí. Takže ne, nejde to předem dle účastníků odhadnout.

Ale co jde odhadnout, že pokud svolává celé oddělení, tak chce probírat něco nepříjemného, jako třeba změny pracovního prostředí, změny pracovní doby, druhu práce, přestěhování firmy "do Turkenistánu", a další jobovky. Takže bych se rád na tyto nepříjemná témata aspoň rámcově připravil. Probírá to nevhodně se všemi naráz, místo toho aby jednal s námi v soukromí. A aby jednal člověk pod takovým tlakem o svých privátních věcech, před ostatními, to je dost nemístné a stresující.

Co je na změnách týkajících se firmy či většiny zaměstnanců (pracovní doba, stěhování) privátního?

Ale uznávám, že "zdravící nadřízený" by mě taky nepotěšil.

 

tomaso

0x
Není agenda, není meeting. Nepotvrzujte účast, dokud organizátor nespecifikuje, čeho se bude týkat...

 


0x

Je to bohužel časté i v jiných firmách. A je to pak o nějaké kultuře, kterou firma prosazuje.

Každopádně člověk nemůže být připraven na vše, takže pokud na takové schůzce nebude vědět odpověď na nějaký dotaz, tak jednoduše říct "nevím, zjistím na příště".

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]