Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
chci se zeptat, jaké mám možnosti, kdy mě podn. subjekt nevyřídil reklamaci díla (fotovoltaika) ze zákona 30-ti dnů? Reklamaci přijali, jenže zatím nikoho neposlali a už je to právě zmíněných 30 dnů a mě dochází s nima trpělivost. Každý týden stejná výmluva, že mám být trpělivý a že mi tam někoho pošlou.
Přes ČOI to chci hnát až poslední možností, spíš vyřešit tak, aby jim tohle neprošlo tak hladce, zda mám i já na něco jako odškodné apod. nárok.
Děkuji za rady
odstoupení od smlouvy a vrácení financí...samozřejmě k tomu patří i to, že si vezmou tu FVE jinak požadovat slevu z díla v hodnotě XX
správně by měli uvést i RD do původního stavu že? Právě FVE bych si rád ponechal, jen nevím o kolik si mám říct tu slevu z díla. Jestli je to v řádech % z celkové ceny nebo desítky %
říct si můžeš o co chceš...otázkou je na čem se dohodnete...určitě bych si řekl víc, protože oni budou tlačit opačným směrem...já bych třeba jako hlavní argument pro odškodnení uplatňoval to, že podobu reklamace prodělávám na elektrině, kvůli které jsem si FVE pořizoval...tím, že nefunguje jak má...tzn. právnicky se tomu říká "zmařená investice"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.