Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Máte prosím vás někdo osobní zkušenost s nakupováním na http://www.mall.cz Podělte se o ni. Díky.
Taky naprosto bez problémů. Navigace, holící strojek, hračky a ostatní drobnosti. Rychle a spolehlivě. Doručení přes PPL mají dokonce někdy zdarma. Jen musíte natrefit na nějakou akci. A podpora vedení na Facebooku je taky slušná. Co se nedá vyřešit přes obchodníky, dá se vyřešit přes vedení firmy.
Já s nimi nemám dobrou zkušenost. S dodáním zboží ano, ale reklamace byla katastrofální. Před 2 roky jsem u nich koupila židli k počítači a k tomu zvlášt područky, celkem asi za 6 tis.Kč. Za necelý měsíc se jedna područka ulomila. Tak jsem jí odnesla na reklamaci k výměně. Když se po 30 dnech nikdo z reklamací neozval,zavolala jsem tam, jestli si můžu přijít pro novou područku. Bylo mi řečeno, že ano. Když jsem přišla, paní v reklamacích dělala, že jí nemůže najít, ale že její kolega určitě bude vědět, kde je, ale ten je na obědě. Tak jsme se domluvily, že mi jí pošlou poštou do 10 dnů. Když ani poté nic nedorazilo, vypravila jsem se opět osobně do firmy. Opět výmluvy že ji nemůže najít, ta paní byla úplně mimo mísu, nevěděla jsem, jestli má za pitomce mně nebo sama je tak hloupá, prostě hrůza. Výsledek byl ten, že tu područku nikam k reklamaci (výrobci) neposlali . Nakonec mi nabídli, že mám přinést i tu druho područku a že mi vrátí peníze. Tak mi zůstala židle bez područek. Situace asi taková, jako kdyby mi zůstalo auto bez kol. Pátráním na internetu jsem zjistila, že výrobce té židle má firemní prodejnu na Vinohradech, tak jsem tam zašla a područky koupila u nich. Takže v mall. cz už nic kupovat nebudu, reklamace a shánění nových područek mě stálo 4x osobní návštěvu v sídle firmy,dále poměrně hodně času a taky nervů. A to jsem měla štěstí, že firma i já sídlíme ve stejném městě.
Taktéž. Kupoval jsem televizi, již nevím co to bylo za obchod, ale zařazený do řetězce Mall. Vše by bylo OK pokud by televize neměla díru ve stojanu (asi již z výroby, obal nebyl poškozen).
Na reklamační mail odpoví jen automat a tím to končí. Na telefon "čekejte jste v pořadí a nic".
Bylo to šílené dohadování a nakonec se toho ujala přepravní sliužba PPL a vzali vadu na sebe, byt jsem si jist, že poškození nebylo přepravou.
No a televizi jsem koupil obratem jinde a ještě levněji.
No já si kupoval navigaci TOMTOM a po prvním použití se mi ulomila hlavička autonabíječky. Takže reklamaci MALL mám před sebou a budu ji řešit o víkendu. Pokud to nepůjde, zkusím přímo firmu TOMTOM. Ale dle jednoho prodejce, který navigace taky prodává to je častá vada a dokonce v originálním balení už jsou tyto autonabíječky rozbité.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.