Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Finanční náhrada za pozdní vyřízení reklamace

Od: aknelka® odpovědí: 2 změna:

Prosím: máte někdo zkušenost/přehled, zda a za jakých podmínek se dá uplatnit žádost o finanční náhradu za pozdní vyřízení reklamace? Má to smysl vůbec o tom uvažovat? Jedná se o vyúčtování elektřiny s ukončením odběru.

Dívala jsem se na stránky ERU, ale některé detaily mi jasné nejsou:

- reklamaci uznávají jenom písemnou - napsala jsem ji do formuláře pro reklamaci vyúčtování přímo v on-line kanceláři - napsala, tak je to bráno jako forma písemná, že ano?

- na vyřízení reklamace mají 30 dnů - jsou tím myšleny dny pracovní, nebo všechny?

- samotné nové vyúčtování zatím nemám (a v on-line kanceláři také není, protože po demontáži elektroměru už to místo neevidují), ty dny se asi nepočítají? (ale jsem ráda za ten klid, že jsem vůbec dospěla k tomu, že to uznali, jak plynuly dny, tak jsem byla celkem nervózní)

Reklamovala jsem vyúčtování u ČEZu 23.1 a až dnes 2.3. mi přišel zatím jenom e-mail s informací o kladném vyřízení reklamace.

Jenom pro doplnění: stav elektroměru jsem si pochopiteně nafotila a poslala jim obrázek. Stav elektroměru si nafotil i montér, který elektroměr demontoval a si ho odnesl. Nevím proč, ale vyúčtování udělali tak, že odečet byl stanoven odhadem. Odhadem za zimní měsíce, kdy v listopadu a prosinci už v domě nikdo nebydlel... Pro mě docela pálka (ale doplatek chtěli a to musíte platit v termínu, jinak je zle).

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

111®

0x

no jo na ten odhad mají právo ze zákona. já posílám minimálně 1/4letně samoodečet buď e.mailem nobo přes WEB. No a je jasné že to pak fláknou do zimních msíců kdy je dráž...a ČEZ nemá kamenné kontaktní místo?


Na ten odhad mají právo a já jim ho neupírám...

Psala jsem, že jsem ukončila odběr, montér přišel demontovat elektroměr a vzal si ho s sebou. Má to logiku, že udělali vyúčtování odhadem? Já z toho popravdě 2 týdny nespala, přemýšlela jsem "elektroměr pryč, mám fotku, jak jim dokážu, že je to z toho správného období".

Vím, že toho mají moc, ale trvalo jim to víc jak měsíc, než došli k nějakému výsledku. A to je výsledkem zatím jenom uznání nároku, ale samotná faktura a peníze nikde.

Žádné kamenné kontaktní místo tohle nevyřeší (nehledě na to, že i tam jsem byla, a i tam jsme dostala informace, které nebyly všechny správné).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]