Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

ČSOB jednání

Od: jarin* odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

založil jsem si účet ČSOB, využil při tom kampaně Mobilem obratem (odměna 1000Kč). Měl jsem po založení účtu problémy, nepřišly mi přihlašovací údaje do IB, na infolinku se nešlo dovolat. Podal jsem tedy reklamaci emailem. Reklamaci dosud nikdo nevyřídil. Protože jsem reklamaci urgoval a následně jsem kontaktoval ombudsmana, ten mi napsal, že se mu moje urgence nelíbí a je možné, že mi nevyplatí tu odměnu, na kterou jsem měl po splnění podmínek nárok. Šel jsem osobně na pobočku, tam jsem nic moc nevyřídil, tak jsem ombudsmanovi napsal, že se obrátím na ČNB.

Za týden a něco mi došel dopis, že mi vypovídají smlouvu. Účet zruší do 2 měsíců, platební karty zablokují po 2 týdnech od doručení písemnosti. Obrátil jsem se tedy na ČNB s tím, že mi nevyřídili reklamaci (tady asi nemá cenu psát ve lhůtě 30 dnů, protože už je to přes 2 měsíce) a nechtějí vyplatit odměnu, na kterou mám nárok.

Příští týden to bude měsíc, co mi došel ten výpovědní dopis. Evidentně nejsou schopni nejen vyřídit reklamaci, ale i zablokovat tu platební kartu. Ta si po 3 týdnech svítí v IB aktivní. Na připsání té odměny mají ještě 4 dny..mám počkat s tím, že třeba zbabrali i tohle? Mám je vůbec kontaktovat? Říkal jsem si, že tu kartu půjčím kamarádům a dopřeju jim, at si udělají radost před Vánoci a pak na ně vletím, protože pokud se nemýlím, po uplynutí 14 denní lhůty už za tu kartu zodpovídá banka.

Děkuji.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

krtek6

2x

ČSOB...co bys chtěl...s nima nikdy nebyla domluva...jednání stylem "co jako po nás chceš"

Nechci dělat ČSOB "advokáta", ale jsem u ní už mnoho let a nikdy jsem s nimi žádné problémy neměl. Případné reklamace a i třeba zablokování "napadené" COOL karty vyřídili bez problémů a hned. A v případě reklamace neoprávněné výplaty částky přes tuto COOL kartu (bylo to tuším kolem 700,- Kč) , kterou jsem rozporoval (nebyla mnou schválena) uznali a obnos mi vtrátili na účet. Takže zřejmě jde, jako vždy a všude, o přístup konkrétních pracovníků.

jabraka*

Také mám u ČSOB účty,také investice i přidůchod.Výtěžky nejsou horentní,ale slušné.Zatím banka neyklamala

JABRAKA

 

soudal

1x

Nevidím problém. Když se nedovolám na jedno číslo, volám na další. Mají dvě a případně Vás přesměrují, kdyby to nebylo v jejich kompetenci. A zkouším vícekrát, za sebou, nebo dopoledne, odpoledne, navečer - podle mého času.

Vždycky se najde čas, kdy hovor druhá strana zvedne. Těch operátorů tam je hafo.

Doporučuji více trpělivosti. Nevolají náhodou i nazpátek? Automat řekne, že operátor vyřizuje předchozí phovory a jakmile se uvolní, tak zavolají nazpátek.

Stížnosti jsou až to poslední. Snažte se vše řešit s klidem. Nezapomeňte, že vše dnes v bankách doložitelné /kontaktování, hovory, písemnosti/, všechna komunikace i dřívější historie.

 

tabletka*

1x

V IB vám svítí, to znamená, že přihlašovací údaje vám musely přijít, ne že ne. To, že ombudsman napsal co napsal jasně značí, že jste je vyprudil způsobem, který nebyl lege artis. Že vám dlužné peníze klidně vyřežou z kostí jistě tušíte. Takže ten, kdo vše zbabral jste evidentně vy, pravděpodobně jste si nepřečetl všechny podmínky, které banka jistě zaslala. ČSOB, i když ji nesnáším je tak velká a řízená banka, že s ní nějaký drobek s pár korunami (jinak byste se na odměnu 1000 Kč mohl vykašlat, kdybyste do banky sám vložil pár mega) neznamená nic víc než obtížný hmyz.

S bankami úzce pracuji třicet let, ale za tu dobu se stalo jednou, že banka zjevně pochybila...a bez řečí to pak napravila.

Ale je to vaše věc, jen varování, nakonec to budete na 100% vy, kdo si to odnese.

jarin*

Jojo, takže banka si může dělat co chce, nemusí řešit reklamaci, nemusí zablokovat kartu před zrušením učtu, jak sama uvedla. A klient musí poslouchat a šoupat nožičkama. Ok.

tabletka*

jarine, to jistě nemůže, jen jsem se vám snažila vysvětlit, že chyba je na 90% u vás. Zjevně máte problém se čtením textu, což jste právě předvedl.

 

jarin*

A mužu se zeptat, jak moc velký je průser, když mi banka v dopisu ve výpovědi napsala, že po 14 dnech od doručení výpovědi mi zablokují karty a včera jsem si z ní vybral peníze z bankomatu.

Jednou mi totiž bylo v jiné bance řečeno, že v případě, že má dojít k takové blokaci nebo je karta zablokovaná, tak už za kartu odpovídá banka.

 

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]