Nejste přihlášen/a.
Objednala jsem si, určila jak a kam má být dopravená, zaplatila, dlouhou, širokou a bystrozrakou mikinu. Obchod Balando objednávku za 607 kč přijal a potvrdil. Po 14 dnech mi přišla sms z pošty, at doplním informace nutné k celnímu řízení a odkaz na stránku, kde tiskopis najdu a mám vyplnit. Našla jsem tiskopis, ale pak už je to tak složité a matoucí, že mě to na moji stránku vůbec nepustilo. Prostě jsem na to nepřišla. A tak jsem se bohovsky najedovala. Nechápu, proč se e-obchody nemohou jmenovat podle činností. Obchod, který má zboží na skladě anebo agentura, která obchod zprostředková, přeobjednává. Já jsem si v obchodě objednala a zaplacením souhlasila s cenou a nechápu, proč bych měla zařizovat a zvyšovat cenu nějakým clem. Asi chápu, že je nějaká změna, ale o tom měl ten tak zvaný obchod, informovat předem. Tak jsem se naštvala, že jsem od smlouvy odstoupila a požádala o navrácení peněz.
Myslíte si, že by název měl rozlišovat obchodní činnosti? Tak jak obchod deklaruje, zda má na skladě, tak by měl zveřejnit, kdo vlastně je. Myslím si to dobře?
Tak stačilo napsat "balando"do vyhledávače a je celkem jasno. Lidi jsou nepoučitelní. modio.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.