Nejste přihlášen/a.
Ještě dodám, že při ježdění si jednou nohou v hrobě a tou druhou v kriminále. Navíc tě zaměstnavatel/šéf dopravy "hlídá" přes GPS, jestli jezdíš v obci 50 a mimo do těch 90-ti km/h. Kouká se i na spotřebu nafty a šéfové (dopravy) tě nutí NEjezdit po dálnicích+placených úsecích, protože se platí mýtné a to něco stojí-tahač má těch náprav v průměru pět.. Kolikrát se berou i odměny, pokud musíš jet po placeném úseku a nenahlásíš to na dopravě, vlastně to uděláš jen jednou, potom jedeš po okreskách, protože to nechceš poslouchat dokola. Na druhé straně prskaj starostové, že maj rozmlácené silnice/vyjeté koleje v obcích od těžkých aut a přemýšlí kudy ty auta hnát jinudy-takový uzavřený kruh-na jedné straně mýto a na druhé odfláknuté nebo staleté flikované silnice.
Zkus to (ohledně řízení, papírů C+E). Jsou autoškoly, kde ti vše ukážou, dopodrobna vysvětlí, jak jízdy tak tachograf, takže to pochopí každý. Řidiči chybí všude, ale jsou na ně kladeny velké nároky a když se něco stane, odskáče to finančně jak řidič, tak firma. To odrazuje nové řidiče. Na začátek doporučím na zvyknutí si na náklaďák "rozvoz" v ČR a potom můžeš jezdit i cizinu ve dvou a za nějaký čas, až nějakou kačku vyděláš toho případně necháš a vrátíš se k řemeslu. U řemesla člověk ve většině případů "žere prach nebo piliny" případně dýchá chemikálie, ale to dost lidí z kanceláří nevidí nebo se s tím nedá nic moc dělat-záleží na firmě, jak to zdraví zaměstnanců ocení.. Ještě se vyplatí rozvoz dodávkou do 3,5 tuny pro lékárny- rozvoz vitamínových doplňků apod., ale záleží na kraji, ve kterém člověk žije. Někdy u tohoto rozvozu musíš vstávat ve tři ráno a ve tři odpoledne jsi doma a nic doma neuděláš. Na tohle je ale dobré bydlet v paneláku a i tak je to se zdravím o "cukrovku". Pokud si na to ježdění člověk zvykne a není toho moc-myslím tím, že neskládáš ručně tuny materiálu a nevozíš to na paletáku desítky metrů, tak u toho řízení zůstane dlouho. Potom je tu ještě dostatečný spánek, aby si se neprobudil u svodidel po procitnutí z mikrospánku. Každý jsme "energeticky" nastavený jinak, někomu stačí čtyři hodiny spánku, někdo musí spát osm, aby byl čilý, odpočatý a jinak se jede v noci a jinak za dne.
Ježdění s nákladákem po světe je pro lidi bez dětí a baráku. Páč jinak se o vše musí starat manželka. Vrátíte se za dva týdny, a po třech dnech jedete znova. Denně jezdíte 8-10 hodin, zbytek někde sedíte, ležíte, koukáte.
Spíše jak po cizině bych jezdil po ČR s denním návratem domů. Když si zadáte na bazoši řidiče skupiny "C" najdete v okolí mnoho firem, co hledají řidiče.
40 tisíc určitě nedostanete hned, páč ještě nic neumíte, ale vše se časem naučíte. Diety samozřejmě dostanete, ale za ně se neužívejte. Musíte se stravovat v autě. Ráno se probudíte a potřebujete na...
Ale bez řidičů to nejde, vždy budou potřeba a stále více.
Jen si uvědomte, jak řidiči osobáku nadávají na kamioňáky. Pak budou nadávat i na Vás. Jako mladý jsem chtěl jezdil s kamiónem, jezdil jsem jen po Čechák, přesněji jen východočeský kraj, s denním návratem domů.
Vše není jen o penězích.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.