Nejste přihlášen/a.
Účet na Aliexpress mám úplně vynulovaný. Znovu adresa, znovu platební metoda. Na účtu snad byla jen jedna položka přání a asi dvě položky v košíku. Ostatní vše pryč. Takže se v žádném případě nejedná o nový účet.Nevím jak potvrdím jednu nedodanou položku. Jak jste na tom Vy.
Jak jsem psal otázku. Celý účet bez historie. Za pár dnů vše v pořádku, ale jen na první pohled. Pravděpodobně se jim rozsypala databáze a tuto následně obnovili z nějakých logů. Dodatečně jsem zjistil, že v systému není poslední objednávka. Jenže od banky mám potvrzení, že platba proběhla a Aliexpress si ji vyzvedl a byla zaúčtována. Většinou v mailu mám nějaké poděkování za objednávku, tentokrát snad ne. Dalo mně dost práce vyhledat u koho jsem vlastně objednával. Obchodník mi napsal at objednám znova. To není problém, jenže po druhé platit se mi nechce. Takže at napíšu na Servis Aliexpressu. Jenže ty stránky je samý výběr z různých možností, pochopitelně anglicky, přeložit to nejde. Obchodník se nemá k nápravě problému. Asi platbu nevidí, ale asi by měl vidět objednávku pokud má nějakou jinou databázi.
Má někdo zkušenost jak se obrátit přímo na Aliexpress, s tím, že bych jim zaslal potvrzení od banky, že platba proběhla.
Musíte jednat s tou "Evou" co se objeví v pravým dolním rohu, když najedete na all orders. Taky neumím anglicky, takže mám v druhým okně překladač a vše si musím překopírovávat. Je to vždy na dlouhé lokte, ale nikdy se mi nestalo, že by problém nebyl vyřešen. Někdy jsem u toho seděla i hodinu než jsme to daly dohromady, ale o peníze jsem nikdy nepřišla.
Díky tam už jsem několikrát byl. Jenže nabízí se mi pouze výběr jistých možností a nemohu nalézt nějaké okno kde bych problém popsal, popřípadě přiložil potvrzení od banky. Taky nevím zda ta Eva má nějakou pracovní dobu, nebo je to jen automat
Klikněte na cokoli, třeba na "proč je objednávka uzavřena?" . Doklikáte se, k operátorovi. Já to řešila i v noci a vždy tam někdo byl. Kolikrát si museli myslet, že jsem naprostá blbka, protože jsem neuměla udělat screen obrazovky a pod...
Malinko zopakuji. S Aliexpressem jsem neměl nikdy problémy. Snad jen s přihlašováním. Jednou jsem měnil mailovou adresu. Občas to chce zadat captschu, tahat za tu čáru, když přejdu do jiné sekce tak to chce nové přihlášení. To přežiji. Ovšem nedávno celý účet vymazaný. Byla tam snad jedna položka a něco v oblíbených. Asi za dva dny na první pohled vše OK. Dodatečné jsem zjistil, že tam vůbec není poslední zaplacena objednávka. Takže ani nemůže být uzavřena.Divné je, že o ní ani není zmíňka v mailu. Za včerejší objednávku jsem hned do mailu dostal poděkování. S tou virtuální asistentkou se těžko dohadovat. Nakonec tam byla zpráva a mailová adresa. Tak jsem napsal na mail a poslal potvrzení od banky, že platba byla provedena. Uvidime.
Jinak to v noci. Mají jiný čas.
service@mail.alipay.com
Jsou to vůbec záhady. Jednou jsem se jim nějak upsal a sdělil mailovou adresu na Gmail pod Androidem. Ten vůbec nepoužívám, od našel jsem tam potvrzení od Aliexpressu, že platba proběhla úspěšně. Jenže tato objednávka vůbec není v systému.
Zrovna tak včera jsem objednal za 5,29 $ v bance je odečteno 5,29 $, ale na úctě je platba 6,42 $. Asi mi něco přidal Aliexpress. Jen pro zajímavost 4 filtry do sekačky. Jeden přibližně 30 Kč, doprava zdarma. Tady chce obchodník za jeden 300 Kč, 70 Kč za Zásilkovnu a 56 Kč za platbu kartou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.