Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Neplatit, blbá rada?

Od: jzeja odpovědí: 21 změna:

Zaměstnavatel mi zřídil firemní tarif na mobil u O2. Smlouvu s O2 má zaměstnavatel, komunikaci s nima rovnež, účet mi chodí na moji adresu domů na moje jméno.

Tarif jsem chtěl zrušit a vůbec i celý číslo, O2 se mnou nekomunikuje , pouze logicky se zaměstnavatelem. Takže jsem oslovil zaměstnavatele a ten to začal někdy koncem února vyřizovat s O2.

Mobil jsem hned vypnul, číslo nevyužívám od té doby. Chodí mi i tak pořád faktura na paušál, to chápu, je tam nějaká časová prodleva na vyřízení. Nicméně dnes jsem byl u dotyčné na firmě a ta mi řekla : Jo to už neplat, to není možné, já to dávno vyřídila...Dones originál účet, já to zaurguji u O2.

Můj dotaz:

Není tohle blbá rada? Neplatit: At už je ve smlouvě cokoliv, tak přeci nikde není , smouva končí neplacením..to určitě ne..

Je to blbá rada, že jo? I kdyby ve smlouvě bylo cokoli, tohle tam fakt není...Platit určitě si myslm a řešit dále, mám pravdu?

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Jak je vidět, tak to dotyčná nevyřídila. Zaurgovat může, ale neplatit je i podle mne špatná rada. Je potřeba to vyřídit, smlouvu ukončit a ne si zadělávat někde na dluh..Dohlédněte si na to.

Nějak nechápu, proč by měl platit smlouvu zaměstnavatele s O2...

jzeja

Nevyřídila, nebo má ještě pod sebou další osobu, která to vyřizuje. Co k tomu dodat...tažke kdybych ji poslechl a neuhradil...mám dluh.

jzeja

Doufám, že příští měsíc vše klapne, když tak podám zde hlášení )) tohle je fakt story a díky zde všem!

 

 

jurajjuraj*

3x

no tak pokud je tarif psany na firmu tak teoreticky vam to muze byt jedno, ale neplatit je blbost, platit a resit, i kdyz nekdy je u O2 neco resit velky zazrak

jzeja

Taky dík, zaplatit a řešit. Donesu ji ten originál jak ho po novu chce a uvidím jak se to posune.

 


2x

O2 Kontakty - Podpora 24 hodin denně

https://www.o2.cz/

Veškeré kontakty, adresy a telefonní čísla přehledně na jednom místě. Jsme tu pro vás! Poradíme vám a odpovíme na vaše dotazy 24 hodin denně. Kontaktujte nás! Jsme tu pro vás. Služby: Internet HD, Mobilní tarify, Neomezené volání, O2 TV.

jzeja

Kontakty O2... no soc. sítě nemám a volat taky ne, nemám smlouu , bych musel na kamennou prodejnu, kde se mnou nebudou komunikovat, opět nemám s nimi smlouvu. Kdybych se jich zeptal to co zde? no nevím. Proto dotaz zde.

 

staraid

2x

Nelze platit něco, na co nemáte smlouvu, co jste neuzavřel. Faktury neplatte a oproti podpisu předávejte zaměstnavateli at se s tím popere. Já bych mu donesla i simku a nebo i telefo, pokud jste jej vyfasoval od zaměstnavatele.

jzeja

To s tou simkou je dobrý nápad, dík, to jí donesu. Telefon mám starý svůj, do šrotu)) nové číslo nemám, momentálně žiji bez mobilu a jde to )) žádné číslo jsem tudiž ani nepřeveděl k jnému operátorovi. O2 pouze kamenná prodejna na info, ale stejně já nemám jinej dotaz, než ten co jsem dal zde a úplně mi stačí souznění v tom , že to raději budu zatím cálovat . Ostatní se dá řešit pak, než neplatit a řešit ještě neplacení do toho.

Díky za váš čas všech zde a podněty a rady!

 

kami123

2x

Sám píšeš, že smlouvu ma O2 se zaměstnavatelem, tak není žádný důvod abys platil ty.

Když nechám na tvou adresu posílat své účty, budeš je platit?

 

racio

1x

Zajděte za paní, která má kontakt s O2 ve vaší společnosti na starost. Poproste ji, at přímo před Vámi se připojí na stránky O2 a zruší SIM v seznamu SIMek společnosti, případně at se spojí s jejich poradcem O2 a ten SIMku zruší a vyřadí ze seznamu. Obojí je operace max. na 5 minut. Možná budete muset uhradit ještě jedno fakturační období, ale tím už to skončí.

jzeja

Tohle zabralo a přišla na to, že další osoba pod ní to nevyřídila s O2---

Čuměla jak vyoraná myš, když jsem tam přišel s tímto postupem, dík za radu . ...a já čuměl kolik osob na to firma platí...

 

jzeja

Přesně tak, děkuji . Zaplatit a řešit. Nikdy jsem neviděl smlouvu postavenou na nezaplatit a ta vyprší...jo kdybych sám od sebe bez nějaké výzvy, faktury začal cálovat paušál na daší měsíc, tak budiž, to se možná i prodlouží, ale takhle to není.

Nic zaplatím a zatlačím na komunikaci na O2 přes ní.

 


0x

Nejdřív by to chtělo objasnit smluvní vztahy. Bez toho se nedá uvažovat co dál. Kromě základního vztahu O2 - zaměstnavatel musí existovat ještě vztah mezi vámi a O2, když vám posílá fakturu a další vztah mezi vámi a zaměstnavatelem. Z toho by měly vyplynout podmínky vypovězení smlouvy. Informaci o tom, kdo má teď platit paušál, by měli sdělit na informační lince 800 02 02 02.

jzeja

To je jasný, smlouva, kontakty, ale nikde v žádné smlouvě není : neplatit a smlouva zanikne..., o to mi jde.

Nejde mi o to jestli se to bude tahat rok i když budu u dotyčné se dotazovat další měsíc, jestli O2 opět bude chtít paušál ,

ALE viz můj dotaz, a ta rada: neplatit, mě nazvedla mandle. Ne fakt není ve smlově neplatit-to by bylo nelogické )) To je jenom výmysl dotyčné, narychlo argument, neplat to, vždyt já to rušila..dones originál.

At se to táhně, se mnou komunikovat z O2 nechtějí, chtějí komunikovat s tím kdo má smlouvu, si to ověřují. Já si počkám.. cca kilo měsíčně mě nezabije, než to neplatit, dle rady ))tamté ))

Ono jde také o to, jestli jste si s referentkou v podniku dobře rozuměli. Je zásadní rozdíl, jestli myslela neplat to = smlouva zanikne (což je volovina) nebo myslela neplat to, já to vyřídím. Z tohoto nedorozumění může vzniknout problém. Měli byste si to tedy ujasnit znovu. Je možné, že smlouva má dlouhou výpovědní lhůtu, po kterou je nutné paušál platit. Pak byste se měli dohodnout, kdo ho bude platit a co bude se SIM kartou.

jzeja

Neplat to já to vyřídím, no promluvím s ní, ale nevyznělo mi to ak, že by to i uhradila.

Figuruje tam moje jméno na faktuře a já si nechci zadělávat na dluh, lepší to uhradit a dále řešit. Raději si to placení pohlídám sám a jí se budu dotazovat co dále, jestli to přijde opět další měsíc .

No a dám ji zítra ten originál učtu a i tu simku , jak tu zazněla ta rada , tu taky vemu.

Děkuji i Vám za reakci

staraid

Fakturu si ofotte, na kopii at se vám podepíše . převzala xxxx, dne xxxx. Dobře uschovejte.

 

reee

0x

Dobrý večer,

upřímně bych nesázela na neplacení. Mohl by z toho být akorát problém a obávám se, že i když jejich služby nevyužíváte, nijak by to nepomohlo. S O2 jsme měli taktéž problémy, co se týkalo jejich komunikace. Otřesné, co se jejich služeb týče, bohužel.

 


0x

Máte to nějak divně zařízené. Já mám taky firemní tarif a mým smluvním partnerem je zaměstnavatel. Operátor o mně neví a nic u něj nevyřídím. Faktury mi posílá zaměstnavatel. Takže když zaměstnavateli přestanu platit, tak mi to za dva měsíce zruší pro neplacení. Kromě toho samozřejmě není problém aby mi kdykoliv telefonní číslo zrušil nebo přidal (máme právo na deset čísel).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]