Nejste přihlášen/a.
Je to asi trochu zvláštní, ale máme na jednu domácnost sjednané dvě různé platby SIPO od České pošty - chodí nám dva výpisy a na jednom je jenom položka za plyn. (možná to bude proto, že jednu platil kdysi dávno děda a nezrušilo se to). Chci se zeptat, jestli je výhodné převést všechny položky na jedno SIPO a to druhé zrušit anebo jestli je to jedno - nevím totiž, jak se to zpoplatňuje.
Děkuji za radu.
Teď jsem si toho všimnul,asi si pamatuju cenu pár let zpátky.Koukal jsem na ten doklad a opravdu je tam 12.-Kč.
Placení přes SIPO je stále ještě nevýhodnější - viz www.finance.idnes/... - viz Využívání SIPO . . . .
Marně se snažím tam dostat i ostatní platby, např. internet. Menší firmy se tomu brání, pro ně by to byly výdaje navíc. A hlavně mám platbu přes účet, takže jsem naprosto spokojená. S ostatními službami od pošty je to už horší. Ale samozřejmě, že je zbytečné platit na dva doklady. Myslím, že s plynárnou se můžete o změně SIPO domluvit mejlíkem.
Využívání SIPO se stále ještě vyplácí
Důvod, proč se tak velké množství plátců rozhodne raději hradit většinu svých výdajů za domácnost pomocí SIPO, je mimo jiné i finanční. Česká pošta si totiž, rozhodnete-li se pro bezhotovostní převody z bankovního účtu, neinkasuje žádný poplatek.
A zde ještě informace přímo od pošty - dokonce můžete SIPO zaplatit u doručovatelky!
Pokud se provedl přepis z dané osoby na který byl veden plynoměr stačí pouze u vašeho dodavatele změnit číslo SIPA, pokud je smlouva stále na původního odběratele je potřeba dodat stav plynoměru + číslo plynoměru pro právné oveření a bude potřeba udělat přepis na nové jméno. Na tuto novou smlouvu si ihned zadáte číslo toho SIPA, na jakém budete platbu požadovat.
Já osobně jsem byl strašně rád že se všechny moje platby daly dát na SIPO a nemusím se o nic dál starat.
Já bych rto spojil, dostával byc o jeden papír míň. Jak praví můj přítel,"papír je můj nepřítel". (Doporučuje mi také držet se pravidla "za jeden obdržený papír dva zlikviduj"!
Jak už zde uvedeno - samozřejmě sloučit do jednoho. Nejpřesněji to napsala kacenka13 - o umístění nebo zrušení platby na SIPO jednáte vždy s dodavatelem služby (ne s poštou), na poště pouze přihlášení (odhlášení) R a TV.
Pokud na SIPO už nezůstane žádná platba, pošta přestane zasílat složenky a SIPO (tedy spojovací číslo) zruší sama - není třeba odhlašovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.