Nejste přihlášen/a.
To asi nemyslíš vůbec vážně. Ty asi nevíš jak GPS funguje. Zabalené v balíku, přepravované v autě nebo uložené na poště by to asi těžko dokázalo zjistit polohu.
@2222 nepletu vůbec nic. Nevím proč do toho taháš balík, v něm bude lokátor jen schován. Lepší GPS lokátory se SIM kartou umí určování polohy i pomocí GSM sítí tam, kde není GPS signál k dispozici (uvnitř budov). Je to jen přibližné, ale lepší než nic. V každém případě cesta lokátoru bude zaznamenaná celá a tedy není problém zjistit, kam lokátor dorazil.
Ještě nějaké zbytečné řeči?
mikihans: Ten balík do toho jsi zatáhnul ty. Vedeš tu zbytečné řeči o něčem co je téměř jisté, že tazatel něco takového nebude realizovat. Jedině, že by jsi mu to vše zařídil a zrealizoval ty. Nevím k čemu by to mohlo být dobré zjistit kam to dorazilo když tazateli by to asi nijak nepomohlo vyřešít jeho problém s doručováním pošty. Tazatele už to možná nezajímá když tu čte takové pro něho asi nerealizovatelné rady které by navíc nevedly k vyřešení jeho problému a proto na to už ani nereaguje.
@2222 tobě se nezdál GPS tracker zabalený v balíku, a to nevím proč. Jak jinak bys ho chtěl poslat? No přece jako balík. Na jeho funkci to žádný negativní vliv mít nebude, s tím jsi začal taky ty. A tazatel díky tomu může zjistit, kde jeho pošta končí. Třeba si ji doručovatel(ka) bere domů a tam to skladuje, takové případy už taky byly, že se u někoho našly nedoručené zásilky za X let. Vůbec mi to nepřipadá jako nerealizovatelný nápad, já bych to třeba zkusil, kdyby mi půl roku nechodila pošta a nepodařilo se mi zjistit proč. Ostatní poradili, já dal taky alternativní možnost, jen ty tu máš zatím kecy okolo, aniž bys cokoliv poradil ale já tu vedu zbytečné řeči
mikihans: Klidně si žij v přesvědčení, že ten tvůj návrh je ten nejlepší a jediný způsob jak se dá vyřešít tazatelův problém. Mám na to svůj názor, ale nehodlám se s tebou do nekonečna ohledně toho dohadovat.
Kdo ví, co tam máte za poštačku. Možná je to nějaké dřevo, možná vaši poštu ničí, aby k vám nemusela zacházet. To už se kdesi také stalo. Být vámi, tak si na ni počkám a podám si ji. Máte přece na zvonku i jmenovku, je divné, proč se poštačka ptá cizího, jestli vaše jméno nezná. I kdyby tam jmenovka nebyla, máte tam to číslo popisné. Stejně je divné, když už jste to řešil i na poště, že to nevyřešili. Ale také by bylo možné, že vám nějaký dobrodinec ze schránky poštu vytahuje.
Dobrý den, a máte v tom domě volně přístupnou a svým jménem označenou poštovní schránku? Zdravím!
danielpexa - OK. V tom případě si stěžujte na postup vedení místní pobočky rovnou na ředitelství ČP.
danielpexa - jak jsem to psal a máte to uvedeno i níže. Stížnost až na to nejvyšší místo (do hlavního města .
Tohle je strašně divné. Pošta sice dělá všelijaké chyby, ale aby klidně přestali doručovat poštu, aniž by to po osobní návštěvě a stížnosti neřešili, tak to je naprosto nepochopitelné. Napište doporučený dopis se stížností vedoucí té konkrétní pošty, a nechte si kopii. Jméno vedoucí pošty ve Vašem bydlišti Vám musí sdělit přímo na pobočce, nebo to tam sám najdete na některých dveřích. Ta informace tam být musí. Jestli jste si stěžoval někomu u okénka, tak to nemá smysl.
Posta moze prestat s dorucovanim, napr do nejakej indoceskej osady alebo ak je dorucovatelka ohrozovana psom. Vas pripad to nie, vsetko je oznacene. Spravte test, poslite z inej posty doporuceny list a sledujte, co sa bude diat. Cez net viete spravit tracking, mate sledovacie cislo. Takto budette mat v ruke dokazy, kde je problem. Stazovat si treba pisomne na centrale.
Nemáte v okolí někoho, kdo vám něco závidí nebo je to jen obyčejný blázen a tu poštu vám vytahuje nebo i nějak jinak škodí? Kdysi u nás v dědině byla jedna bláznivá, která toto dělala sousedům, ale to ještě nebyly pořádné schránky.
Ak spravite ten pokus, kde si poslete z ineho mesta (aby vas tam na poste nepoznali) doporuceny list, zistite to cez sledovanie zasielky podacim cislom na webe.
peter: Tím pokusem, ale nezjisti, že doručovatelka mu dopis záměrně nevhodila do schránky. Zjistí tím tak maximálně, že nebyl zastižen doma a zásilka byla uložená na poště k vyzvednuti a po určité době kvůli nevyzvednuti odeslána zpět odesilateli. Dokázat, že to neni pravda a že byl doma a neněl ani ve schránce vhozený lístek, že má na poště zásilku k vyzvednutí asi nebude mít jak.
Z popisu mi nie je celkom jasne, ci mu doporuceny list nechaju na poste a hodia zlty listok do schranky alebo ani to a musi aktivne zistovat na poste, ci tam nieco ma.
peter: Je pravda, že tazatel nám to tu ne příliš přesně popsal, ale já jsem z toho pochopil, že mu asi pošta nedoručuje žádné zásilky tj. doporučené i obyčejné nedoporučené. Píše, že mu mj. nepřišlo vyúčtování elektřiny, pohledy a to se většinou doporučeně nezasílá.
Jinak nevím co máš na mysli tím žlutým lístkem. Pokud to má být oznámení o uložení zásilky na poště tak mi to dávají vytisknuté na bílým papíře, ale už hodně dlouho jsem neněl nic doporučeného v době kdy jsem nebyl doma a mohlo dojít ke změně a nyní to možná tisknou na žlutý papír.
Měl jsem dva podobné problémy,asi dva měsíce žádná pošta a to jsem čekal vyučtování ,počkal jsem si na poštáka nový pracovník,no měl v tom totální chaos,házel moji poštu do špatné schránky -nepouživané a podruhé zase mi začla chodit pošta z horní lhoty já bydlím v dolní(jakoby) stejné popisné číslo,poštáci se pořád měnili,urgoval jsem změnu,až za půl roku přestaly ty cizí dopisy hodit.Jedině si počkat na tu Vaší poštačku a vyjasnit si to,popřípadě se informovat u sousedů jestli taky s poštou nemají stejný problém.
S ČP mají lidí různé problémy a hodně lidí se na poštu a doručování zásilek ztěžuje. Já naštěstí s místni poštou a doručováním zásilek nemám žádné problémy, což ale neznamená, že jinam ty problémy nemůžou být. Pokud nechodí ani doporučené zásilky tak to může být dost velký problém a doručovatelka by měla do schránky vhodit alespoň lístek s oznámením o uložení zásilky na poště. Pokud se tazatel pouze ústně ztěžoval vedoucí pošty tak ho mohla jen tak zbyt nějakou uklidňující odpovědi a ve skutečnosti se na to vykašlat aby to nějak prověřila a řešila. Možná by to chtělo podat písemnou stížnost nebo reklamaci s požadavkem na písemnou odpověď aby byl nějaký doklad o tom co se zjistilo nebo jak to hodla pošta řešit. Pokud ani to nepomůže a nedojde k nápravě tak se ztěžovat dál u vedení ČP, na ministerstvu vnitra pod které ČP patří nebo u ČTÚ kde by měli mít dohled nad ČP. Jako konečné řešení bych viděl dát to ČT jako námět na reportáž do pořadu černé ovce kde mnohé problémy často pomůžou vyřešit.
Napadá mne ještě jestli náhodou tazatel neměl nějaký problém s doručovatelkou která se mu začala mstít za to tím, že mu přestala doručovat poštu.
ČP je financovaná státem tj. mj. i z naších daní které státu platíme a tak bychom snad mohli mít nárok aby nám jejích služby včetně doručovámí zásilek byly poskytované tak jak mají.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.