Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kde si stěžovat na eshop

Od: wolf odpovědí: 9 změna:
Koupil jsem výrobek v eshopu. Výrobek se do roku rozbil. Věc jsem mailem reklamoval v onom eshopu a reklamace byla nakonec uznána a měli mi být vráceny peníze na účet. K tomu bohužel nedošlo a eshop už nereaguje. Později jsem se díval na Heurece na recenze a byly dost špatné.Kde se domoci práva a dostat peníze zpět?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

5x

Právní cestou = předžalobní výzva k vrácení peněz kam a do kdy atd. Inspekce jim může dát pokutu, ale tvoje prachy z nich nedostane..

wolf

Díky, zkusím to.

wolf

Ještě jednou dík, udělal jsem co jste mi poradil a pomohlo to. peníze mi vrátili.

 


4x

Udělal jste to obráceně. Podívat na recenze jste se měl, když jste nakupoval. Jedině se zkusit obrátit na ČOI. Nemůžete sem napsat, o který e-shop se jedná?

wolf

Perfektnídomov.cz

 

eman

3x
Špatné je hlavně to dívat se na recenze po nákupu...
wolf

Hm takže radu nemáte žádnou, jen toto moudro. To je mi ale platný, jak mrtvýmu zimník.

 


0x

COI riesi len postup pri reklamacii, napr ked prekrocia 30 dnovu lehotu, za to dostanu pokutu. Samotne peniaze len sudne, ak nechcu platit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]