Koupil jsem výrobek v eshopu. Výrobek se do roku rozbil. Věc jsem mailem reklamoval v onom eshopu a reklamace byla nakonec uznána a měli mi být vráceny peníze na účet. K tomu bohužel nedošlo a eshop už nereaguje. Později jsem se díval na Heurece na recenze a byly dost špatné.Kde se domoci práva a dostat peníze zpět?
Udělal jste to obráceně. Podívat na recenze jste se měl, když jste nakupoval. Jedině se zkusit obrátit na ČOI. Nemůžete sem napsat, o který e-shop se jedná?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.