Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, tuším, že mě zde ukamenujete, ale třeba se najde někdo kdo poradí. Zrušil jsem předplatné, ovšem více jak 20 dní po jeho zrušení jestě přišla poseldní zásilka (strhli si za ni i sami peníze), bohužel na mou stížnost odpověděli, že zásilka byla v době zrušení již odeslána (evidentní lež, odeslána byla dle pošty 3 dny před doručením). Bohužel jeden ze dvou modelů v zásilce byl poškozen (upadlé kolo a poškozený blistr). No a zde začíná ten problém, pokusil jsem se reklamovat zásilku přes jejich formulář, to mi odmítli, že už nejsem předplatitel. Na písemnou reklamci neodpověděli vůbec, tudíž už zbívá pouze již zaplacený model na vlastní náklady zabalit a zaslat jim zpátky (jelikož již nejsem předpaltitel, nekomunikují semnou ani přes telefon, email,...). Což se mi ale kvůli modelu za 300 již dělat nechce, protože cena zásilky + již zaslané písemné reklamace bude více jak polovina ceny modelu. Tak jsem v naštvání přes jiný účet (jiné jméno, jiné tel. číslo a jiná adresa) objednal nové předplatné, zásilku nechal uložit na poště a vyzvedl pomocí kodu s úmyslem ji nezaplatit jako kompenzaci za neuznanou oprávněnou reklamaci. Co mi za to hrozí? Cena mnou nezaplacené zásilky je 239 kč. nemají mě jak dohledat
Nerad bych se pletl - je to na rozhraní přestupku kvůli výši škody a úmyslného podvodu, což je trestný čin. No a teď bude spíš na odesílateli, jestli se mu vyplatí podávat trestní oznámení. Měl jste alespoň zaslat tu původní zásilku zpět jako poškozenou od té fiktivní osoby.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.