Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak na vrácení peněz při nákupu ve fake obchodu na Aliexpresu

Od: wlena odpovědí: 6 změna:
Dobrý den. Nevíte někdo prosím jak postupovat když jsem bohužel koupila zboží na falešném obchodě na Aliexpresu? Obchod už neexistuje, spor u zboží nejde otevřít. Samo se potvrdilo převzetí. Neexistuje na Ali něco jako ochrana před tady tím? Díky moc za rady!

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladis*

7x

Pokud se potvrdilo převzetí, tak si zřejmě promeškala reklamační lhůtu a máš smůlu.

na ali snad nejde ani nikomu napsat...

 


4x

Pokud jste opravdu zboží nedostala a měla jste upozornění od systému, že bylo zboží úspěšně doručeno, tak i přesto se můžete bránit a otevřít spor. Udělejte to hned. Vyplňte formulář podle pravdy a zaškrtněte vždy tu situaci, která bude nejvíc odpovídat Vašemu případu. Mně už se tohle stalo dvakrát a vždycky mi byly peníze vráceny. Oni mají způsob jak si zjistit, že to zboží opravdu nebylo doručeno. Vy dokonce píšete, že ten obchodník už ani neexistuje, o to to budete mít snazší.

Teď jsem si teda přečetla, že nemáte možnost otevřít spor, tak to se mi ještě nestalo. Jste si tím jistá? Rozkliněte si svou objednávku, pořádně si to všechno přečtete a tam budete mít určitě možnost jak otevřít spor. Spor totiž můžete otevřít i v tom případě, že byste Vy sama odklikla převzetí, a byla napřed spokojená a pak se ukázalo, že bylo zboží vadné. Pak musíte ovšem dokázat, že je Váš požadavek oprávněný. Ale pokud by byl, tak Vám AliExpres peníze bez problémů vrátí.

wlena

Děkuji moc za radu. Jste první kdo mi takto odpovídá (zkoušela jsem to na různých skupinkách, i na FB) a všude byly odpovědi typu, máš smůlu, nauč se kupovat na Ali,samo se nic nepotvrdí apod. Každopádně spor nešel opravdu otevřít, jak to byl podvod, tak to bylo vše dokonale udělané. Podařilo se mi ale na Aliexpres chatu spojit s člověkem (ne automat) a ten vše ověřil a dal mi za pravdu a peníze by měly do týdne přijít, tak uvidíme...

Tak to jsem moc ráda. Já tam nakupuji už několik let a nenakupuji pouze pro sebe, ale i pro své známé. Takže opravdu hodně. A tak mám všelijaké zkušenosti s různými obchodníky. Ale jsem přesvědčená, že pokud jste v právu a můžete to dokázat, tak se vždycky domůžete svého. Pakliže Vám přišlo upozornění na email, že byl Vás požadavek vyřízen kladně, tak si můžete být jistá, že Vám peníze na účet přijdou zpátky. Asi jste kontaktovala tu "Evu", která se ukazuje napravo a kde můžete komunikovat přímo. V každém případě jsem ráda, že Vám to dobře dopadlo.

ladis*

To je chatbot, vis co to znamena? nikdy jsem tam nikoho ziveho neviděl.

Tak buď si z nás dělá srandu, anebo umí kouzlit.

Ale samozřejmě jsme se nedozvěděli tu základní věc, jestli byla lhůta překročena, nebo co se stalo. po překročení lhůty prostě peníze odcházejí obchodníkovi, a Alik vám už nic vracet nebude...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]