Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
potřebuji radu. Objednával jsem ve středu večer záslepku na Egr ventil z nějakého race shopu. Nicméně jsem si nakonec uvědomil, že je kravina dávat přes 200 Kč za něco, co mi vyrobí příbuzný za 15 minut. Abych byl přesný tak 21:50 jsem objednávku zaplatil a 22:46 jsem psal email, že prosím o zrušení objednávky.
Abych si to pojistil, tak jsem přesně v 9:00 kdy podle otevírací doby mají otevřeno tam volal, pán mi řekl, že objednávku zruší a peníze mi pošlou na účet odkud to bylo placeno kartou. Jednalo se mi o to, aby to tedy vůbec ani neposílali.
A co se nestalo. Za hodinu mi došla zpráva, že přepravce přijal balíček. Tak si říkám - omyl, asi chyba systému. Nicméně dneska mi volal přepravce, tak jsem mu řekl, že jsem tu objednávku stornoval a on ji dal do Parcel Shopu.
Teď samozřejmě bude problém to, že až mi budou vracet peníze, určitě odečtou peníze za přepravu, ale s tím já nesouhlasím. Dal jsem zavčas vědět dvěma různými kanály a když mi bylo potvrzeno, že je objednávka zrušena, potvrzovací email došel 9:10 a 10:18 mi poslali email, že objednávku odeslali. To už ale není můj problém.
Co si o tom myslíte?
Děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.