Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
co dělat když internetový obchod nereaguje? Objednal jsem zboží, zaplatil předem převodem, ale obchod zboží nedodal, nereaguje: uvedené tel.číslo neexistuje, na mail neodpovídá, peníze nevrátil... Nemá někdo zkušenost? Co s tím?
L.
i když děkuji za příspěvky, jde mi o to co by se dalo dělat TEĎ nikoliv PŘED TÍM.
1) uskutečnil jsem desítky obchodů na internetu - zatím bez problému a souhlasím, že to vedlo k mé menší ostražitosti. A jasně ...po této zkušenosti příště alespoň rámcově obchod prověřím...
2) nakupuji takto jen za menší částky jak tomu bylo i v tomto případě. U zboží v podobné ceně nechcete částku zněkolikanásobit dopravou, dobírkou atd...
...A ještě perla: napsal jsem negativní recenzi k dotčenému obchodu, která mi byla administrátorem zamítnuta, protože prý nemůže obsahovat nějaké nařčení. Napsal jsem jen pravdu-popsal jsem svou zkušenost s obchodem a nevím k čemu pak tedy ona hodnocení / recenze jsou. Měl jsem napsat, že je obchod super a provozovatel je vrchol vstřícnosti?! A podvod tam už teď evidentně je minimálně v uvedeném telefonním čísle, které neexistuje. Pokud by šlo o překlep asi by na to dávno přišli že? (obchod neexistuje od včera!)
Podívejte se na recenze, diskuze firmy.
Obrátit se také můžete na dTest, kde je podání stížnosti určitě jednodušší, než na čoice.
Firmy se kterými je potíž, můžete ověřit zde: dtest.cz/...
Heureka
Zboží.cz
Vašestižnosti.cz
Člověk musí začít myslet - výhodné obchody, co prodávají zboží za třetinu ceny jiných - to stojí za kontrolu před slepým zaplacením předem.
Objednal jsem nedávno nedostatkové zboží - obchod osvědčený, ale něco mi v hlavě nepasovalo. Jak může být sleva 20% na věc, kterou lidi poptávají a jinde není skladem.
Objednal jsem na dobírku - cena navíc 30,-Kč za platbu dobírkou. Světe div se, za 2 dny mi přišla informace, že zboží není skladem, na webu měly chybu (a další dny tam chyba zůstala a skladem "bylo"...). Prý "nedokážeme uhlídat korektní zadání na webu při 20000 druzích zboží.
Rada tedy je - příště na dobírku. U zboží do 1000,-Kč to berte jako ponaučení, u dražšího podejte klidně trestní oznámení na neznámého pachatele u PČR.
Chápeme vaše rozčílení - je tak velké, že ani přes požadavky neuvádíte název tohoto prodejce-obchodu. To se pak dá pěkně nadávat, ale nedá se dobře radit.
Je to obchod v ČR, nebo jste objednával v cizině? Je mi divné, že by normální český registrovaný e-shop reagoval tak, jak popisujete. Ale jestli se jedná o nějakého překupníka, který pouze zařizuje objednávku zboží v cizině, tak tam je takové jednání už docela běžná věc. Napište, o který "podvodný obchod" se jedná konkrétně, jinak nelze nic poradit.
Když tady nenapíšete o jaký eshop se jedná, těžko se k tomu můžeme vyjadřovat.
Já platím předem, ale mám zhruba deset eshopů, které jsou zaručené, vyzkoušené léty a nepodvádí.
Z ciziny léta neobjednávám, dost jsem nakupovala na eBay, ale zrušila jsem PayPal a když vidím, že je to tam stejně samá Čína, už nemám zájem.
Tak když už obchod neexistuje, tak nám sdělte to jméno. Děkuji. Docela jsem zvědavá.
Čoi anebo dTest, či právník?
Ceny za právnické služby jsou tak vysoké, že to dáte sám k ledu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.