Nejste přihlášen/a.
Taky jsem tohle nedávno řešil. Možností, kde se stala chyba, může být víc, začal bych asi tak, jak jsem postupoval já:
- spojte se s prodávajícím a trvejte na zaslání fotky celého podacího lístku nebo stvrzenky. Stalo se mi, že mi prodávající poslal omylem jiné podací číslo z jiné zásilky, nebo pokud vám ofotí jen spodní část, nevidíte tam adresu. Trvejte na tom, aby podací lístek ofotil celý. Pokud máte jen podací číslo, může se stát omyl, jak jsem psal, kde to bylo tak, že mi prodávající poslal omylem jiné podací číslo u zásilky, která byla dodána ten den a moje došla až den následující, takže to bylo v pořádku;
- pokud v této fázi je vše v pořádku, podívejte se podle podacího čísla pošty na jejich stránkách na online sledování zásilky. Pokud se tam tváří tak, že je dodáno, zajděte na vaši poštu, tedy na tu, která měla zásilku dodat. Zeptejte se na přepážce, buď to s vámi vyřeší tam, nebo dají kontakt přímo na tu dodejnu a domluvíte se tam. Taky se mi stalo, že to poštačka omylem nedoručila a při zadávání online tam dala omylem, že to dodali. Pokud se posílalo doporučeně, podepisuje se to potvrzení, které by měli na té dodejně mít. To si nechte předložit, at více, čí je tam podpis. Pokud to nesouhlasí, je třeba to reklamovat. Ale reklamaci by měl správně vnést prodávající, tedy odesílatel, takže se spojte s ním.
- pokud chyba na vaší poště není, spojte se s prodávajícím a trvejte na tom, at on si podá u pošty reklamaci za odesílatele zásilky, nebo at vám vrátí peníze nazpět.
Vytiskněte si na papír tu zprávu z jejich formuláře. Předpokládám, že jste ty údaje našla ve sledování zásilek Č. pošta. S tím papírem pak jděte na Vaši pobočku, a tam jim to ukažte a vysvětlete, že jste Vy nic nedostala. A oni to zjistí podle sledovacího čísla a té adresy, na kterou to bylo ve skutečnosti dodané. Už se mi to také stalo a takto jsem postupovala a mohla jsem se pak bránit, protože jsem mohla dokázat, že byla zásilka odeslaná na jinou adresu. Také šlo o falešné sledovací číslo, ale telefonovat nemá smysl, musíte s tím vytisknutým dokladem osobně na Vaši poštu.
Spíš se přikláním ke zfalšovanému podacímu lístku. To dělají prodejci často. Pak se to bude táhnout, pošta má na odpověď tolik a tolik týdnů, ještě se neozvali, ale já na ně vletím. Jenže teď zase já nemám čas...atd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.