Nejste přihlášen/a.
Proč bys nebyl schopný si zapamatovat jedno telefonní číslo? V době předmobilové musel mít člověk telefonní čísla buď někde napsaný, nebo si je prostě pamatovat. Pro mě bylo jednodušší si čísla prostě zapamatovat. A bylo jich několik desítek. Drtivou většinu si pamatuji ještě teď, i když to číslo již dááávno neplatí, neb bylo kdysi přečíslování.
Uznávám, že paměti mobilu tohle odnaučují, ale není to na škodu, alespoň pár základních a pro člověka důležitých čísel si pamatovat.
Jinak četníkům po tvý kartě nic není, tu si zablokuj v bance.
Když ji nahlásíte jako odcizenou, tak ji zablokují, za pár dní, až se spojí s bankou...
Ale to asi není přesně to, co chceš.
Když ti všechno seberou, můžeš odněkud zavolat příteli na telefonu, který to zařídí za tebe. Když nic jiného, tak ti dá vědět číslo na blokaci.
Zároveň je standard mít čísla synchronizovaná třeba s google účtem, takže zjistit číslo z tvého telefonního seznamu je práce na dvě minuty z jakékoli internetové kavárny, recepce, přítelova mobilu atd...
Snažte se číslo si zapamatovat. Zvyknete si na to, jako my všichni. Žádné papírky v peněžence! Když v telefonu, tak jako číslo u některého z kontaktů. Tam musíte vědět, že Josef má číslo, kdy první nebo poslední čísla jsou PIN. A pro jistotu si ho doma napište jako nějaký nesmysl třeba na kalendář z druhé strany. Moje maminka říkávala, že na blbosti jsem kadet, ale že je zázrak, že si pamatuji, kdy jsem se narodila. A vidíte, pin si pamatuji. A rodné číslo, také kód ve vchdu do baráku, svůj telefon a také kód k restartu telefonu. A to pan Alzhajmr obchází moje dveře a doprovází ho pan Parkinson.
Nerozumím otázce. Číslo na klientskou zónu je pouze ve vašem telefonu? Copak nemáte přístup na internet, abyste si to do pěti vteřin vyhledal? Případně nemáte někde poblíž pobočku, kde byste mohl ztrátu nahlásit osobně?
Jestli si někdo pamatuje číslo na klientskou zonu své banky, tak gratuluji, ale je to zbytečné, na internetu ho najdete do pár vteřin.
Pro staromilce stačí najít papírovou smlouvu/údaje ke kartě, kde to číslo taky bývá.
Vlastně ani nezorumím, proč vůbec někam volat. Kartu normálně zablokujete přes internetové bankovnictví. Nevím o tom, že byste na to potřeboval speciální kód, kromě heslo do IB.
S blokací přes internetové bankovnictví je to trochu problém, protože rozumné banky používají již roky dvoufaktorové ověření. Ty nerozumné ho zavádí teprve teď. V každém případě k tomu bývá potřeba funkční mobil. I kdyby nebyla dvoufaktorová autentifikace potřeba k přihlášení k účtu, k zablokování karty téměř jistě bude.
To však nebrání tomu - provést blokaci prostřednictvím infolinky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.