Ahoj..objednala jsem si boty s Číny. Jsou v Praze už na celní poště. Odeslala jsem formulář pro dokázání hodnoty zboží. Po emailu chtěli opravu. Znova jsem vše odeslala a bohužel jsou natvrdlý.. Poslali mě toto.. Jelikož není zřejmé, kdo email zasílá (v textu není uvedeno jméno a příjmení), zašlete prosím celý email/doklady znovu spolu s prohlášením v textu emailu, že odesílatel emailu je adresátem zásilky (včetně podpisu - jméno, příjmení). Je tu někdo kdo by mě pomohl..klidně zaplatím..
Prosím tě opiš následující text. Prohlášení k zásilce číslo ( oni to mají vedené pod číslem které máš na protokolu). Zboží v ceně xx kterou dokládám v příloze (účtenkou, výpisem z účtu, fotku stránky s nabídkou prodejce). Jsem zakoupil pro svoji osobní potřebu a nebude předmětem dalšího obchodování. S pozdravem Lily Kropáčková... Adresa podpis. K tomu jim vyplníš tu jejich plnou moc aby tě mohli zastupovat v celním řízení. Nic víc
Ale vždyt to tam máte jasně napsané. Musíte uvést své jméno a adresu a zkopírovat Tu vaší objednávku na AliExpressu, kde máte jasně vyznačenou cenu, kterou jste za obuv zaplatila. Za tohle přece nebudete nikomu platit, to by Vás ty boty nakonec vyšly hodně draho. Oni Vám poslali ten formulář a ten jste asi nevypnila dobře, jinak by se tohle nemohlo stát. Musíte prostě všechno číst a vyplnit všechny kolonky. Oni nejsou natvrdlí, ale jsou to úředníci a mají své pokyny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.