Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co dělat když mě ignoruje?

Od: tina* odpovědí: 17 změna:
Dobrý večer. Chci se zeptat jak můžu dostat zpátky moje peníze. Koupila jsem si od jedné paní fitness náramek a ta mi zatajila že je poškrábaný. Fotky nebyli dostatečně kvalitní a nešlo to tam poznat. Ještě v ten den jsem jí poslala peníze na účet. Poté mi poslala ten náramek. Do určité chvíle se s ní dalo bavit normálně. Přišel mi balík a já jsem se chtěla podívat na ten náramek. Ne že byl nejen poškrábaný, ale špinavý jak jetel. Tak jsem jí hned psala že ho nechci a že jí ho vracím. A ona at mi vrátí peníze. Nechtěla o tom ani slyšet. Bránila se čím mohla a že ten náramek posílala v pořádku. Ale já jsem si přiblížila ty fotky a až pak jsem viděla ty škrábance. Napsala mi, že až pošlu náramek zpátky že ho zkontroluje a pošle mi peníze. Tři dny před tím, než byl na výzvě daný dátum kdy si ho může vyzvednout, tak ho vyzvedla. Měla celkově na to 21 dní. Pořád se jen na něco vymlouvala. Náramek si tedy převzala a vůbec nekomunikuje. Jen si zprávy přečte a tím to končí. Chci se zeptat, jak od ní dostat peníze zpátky. Na zprávy neodpovídá a mobil nebere. Děkuju moc všem za odpovědi

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sisin

2x

Nějaká vyčůraná šmudla. Naběhla jste si, každý máme nějakou takovou zkušenost.

Oželte to, vymáhání za to nestojí. Pokud jste to koupila přes nějaký bazar, tak nahlásit provozovateli.

Za tuhle sumu + poštovné za vrácený balíček a malý doplatek, jste mohla mít náramek nový se zárukou.

Nyní člověk objednává hodně věcí on-line, a přestože je vše nové a nabídka na obrazovce, tak stejně když zboží přijde a máte ho v ruce, tak zjistíte, že se nelíbí, představa byla jiná. Tedy vracíte a máte s tím zklamání a vydání.

Prostě není nad to, dojít do obchodu a tam si vybrat.

Tím chci říci, že nakupovat nějaké použité zboží od neznámého člověka, je dvojnásobné riziko než přes shop.

tina*

Taky že jsem si pak koupila nový. Ale štve mě to, jak nikdy. Ale všechno bylo v pohodě než jsem jí ještě v ten den napsala že ho vracím zpátky a že chci moje peníze zpět. Kupovala jsem ho před Marketplace na FACEBOOKU

 


0x

Nuz, berte to ako zivotne poucenie. Aku sumu ste zaplatili?

 

tina*

Bylo to jen 539,-Kč ale jde o přístup. Nemám ráda lháře. Když někdo řekne (napíše) že mi pošle peníze, tak at je pošle a nedělá si ze mě dobrý den. Já ty peníze nes...u z okna

 

joudic*

0x
jo lidi uz jsou takovi.. me poslal wifi klavesnici, u ktere samozrejme chybel usb vysilac, cili to je jak kdyby mi poslal prazdnou pet lahev nebo jiny kus plastu. Muzu to tak leda dat 3lete neteri na mackani tlacitek.
tina*

To je taky "paráda" Ach jo že mají lidí na to žaludek tohle udělat. Je mi z nich špatně

 

ruzena*

0x

Nevím, o jaký bazar šlo, ale rozhodně je tam hodnocení té prodejkyně a podle Vašeho hodnocení bude už nedůvěryhodná. Takže to udělejte a peníze oželte, už je ani nemá nejspíše. Ale na základě Vašeho hodnocení přímo na jejím inzerátě, které ona nemůže smazat přijde o kšeft, kdyby chtěla náramek znovu prodat.

tina*

Ten náramek jsem koupila na Marketplace na FACEBOOKU. Ona neměla a nemá žádné hodnocení. Trošku jsem si jí nedávno překlepla a má insolvenci atd. Škoda že mě to nenapadlo už dříve udělat

Tam se to jen hemží podvodníkama. V životě bych tam nekoupila ani lžičku do kafe. Co je dneska pětistovka. Oželte jí a berte to jako nepříjemnou zkušenost.

tina*

Pár krát jsem už tam nakupovala a všechno bylo v pohodě. Akorát jednou jsem vracela zboží že mi nevyhovuje a pán s paní mi do týdne vrátili peníze a dali mě navíc ještě i za poštovné

 

zdene

0x

Tak jí postrašte, že jí dáváte ještě pár dní, aby peníze vrátila, jinak se obracíte na policii a předáte jim korespondenci mezi vámi a následně podáte na ni žalobu.

tina*

To dělám už od září 2020 a nereaguje. Jen jsi přečte zprávu na FB a tím to končí. A ani mobil mi nezvedá. Volám jí už druhého čísla a raději to vymáčkne

 


0x

To je jednoduché Tino /předpokládám, že se tak i jmenujete/. Napište SEM výzvu: Paní XY/uveďte celé jméno/ z obce X, vyzývám vá k vrácení ceny za mnou navrácené vadné zboží, které jsem vám poštou zaslala zpět. V opačné případě se obrátím na policii. A napište mi vnitřní poštou, poradím vám jak peníze dostanete zpět a věřím, že je budete mít brzy. Nejde jen o těch 5 stovek, ale i o princip, jak píšete! Pěkný víkend!

 

tina*

Jsem Martina, ale říkají mě Tina Nemůžu Vám napsat, jelikož tu nejsem registrovaná. Myslíte že doby si to tady někdo přečetl? Jí jsem asi sto krát psala, ale opravdu to s ní ani nehne. Děkuju i Vám přeju hezký víkend

 


0x

@tina - Škoda že mě to nenapadlo už dříve udělat
A fotky jste si taky prohlédla pozdě. Pět stovek je ještě mírná cena za poučení pro příště. Obávám se, že už je z ní nedostanete, zřejmě v tom "umí chodit". Taky kdo by se soudil o pětistovku, že - a na to ona spoléhá.

Nemáte někoho, kdo by měl cestu jejím směrem? Možná kdyby jí zazvonil u dveří... nebo se poptával na paní po domě, že něco dluží a kde by se dala sehnat... Ale tyhle typy mají hroší kůži.

tina*

Právě že cestu tam teď nikdo nemá. Já jsem ještě loni byla u ní, ale nikdo se nahlásil. A to jsem tam byla za víkend 3 krát. Jít od Plzně do Hlučína není jen tak cesta na 10 minut. Kdyby je to blíž, tak bych tam chodila do té doby, pokud by mě ty peníze nedala. A s tou kůží máte pravdu

 

iz*

0x

Poměrně často se zaměňuje člověk (FO), který prodává použitou věc, kterou již nepotřebuje, s prodejcem, který se živí prodejem zboží (nejen) prostřednictvím internetu.

Zatímco prodejce je v případě objednávky na dálku povinen vzít zboží zpět, FO takovou povinnost nemá.

Jestli byly (byt po přiblížení - zvětšení) na fotce vidět škrábance, byla podle mne vidět i (jak je jetel špinavý?) "špína jak jetel". Škoda, že jste si fotky nezvětšila před objednáním...


doplněno 21.02.21 19:18:

K vrácení peněz: Zkuste písemnou výzvu (ne žádost!). Ale obávám se, že pokud paní bude výzvu ignorovat, ničeho se nedomůžete (539 Kč podle mne nestojí za podání žaloby).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]