Nejste přihlášen/a.
Nějaká vyčůraná šmudla. Naběhla jste si, každý máme nějakou takovou zkušenost.
Oželte to, vymáhání za to nestojí. Pokud jste to koupila přes nějaký bazar, tak nahlásit provozovateli.
Za tuhle sumu + poštovné za vrácený balíček a malý doplatek, jste mohla mít náramek nový se zárukou.
Nyní člověk objednává hodně věcí on-line, a přestože je vše nové a nabídka na obrazovce, tak stejně když zboží přijde a máte ho v ruce, tak zjistíte, že se nelíbí, představa byla jiná. Tedy vracíte a máte s tím zklamání a vydání.
Prostě není nad to, dojít do obchodu a tam si vybrat.
Tím chci říci, že nakupovat nějaké použité zboží od neznámého člověka, je dvojnásobné riziko než přes shop.
Nevím, o jaký bazar šlo, ale rozhodně je tam hodnocení té prodejkyně a podle Vašeho hodnocení bude už nedůvěryhodná. Takže to udělejte a peníze oželte, už je ani nemá nejspíše. Ale na základě Vašeho hodnocení přímo na jejím inzerátě, které ona nemůže smazat přijde o kšeft, kdyby chtěla náramek znovu prodat.
Tam se to jen hemží podvodníkama. V životě bych tam nekoupila ani lžičku do kafe. Co je dneska pětistovka. Oželte jí a berte to jako nepříjemnou zkušenost.
Tak jí postrašte, že jí dáváte ještě pár dní, aby peníze vrátila, jinak se obracíte na policii a předáte jim korespondenci mezi vámi a následně podáte na ni žalobu.
To je jednoduché Tino /předpokládám, že se tak i jmenujete/. Napište SEM výzvu: Paní XY/uveďte celé jméno/ z obce X, vyzývám vá k vrácení ceny za mnou navrácené vadné zboží, které jsem vám poštou zaslala zpět. V opačné případě se obrátím na policii. A napište mi vnitřní poštou, poradím vám jak peníze dostanete zpět a věřím, že je budete mít brzy. Nejde jen o těch 5 stovek, ale i o princip, jak píšete! Pěkný víkend!
@tina - Škoda že mě to nenapadlo už dříve udělat
A fotky jste si taky prohlédla pozdě. Pět stovek je ještě mírná cena za poučení pro příště. Obávám se, že už je z ní nedostanete, zřejmě v tom "umí chodit". Taky kdo by se soudil o pětistovku, že - a na to ona spoléhá.
Nemáte někoho, kdo by měl cestu jejím směrem? Možná kdyby jí zazvonil u dveří... nebo se poptával na paní po domě, že něco dluží a kde by se dala sehnat... Ale tyhle typy mají hroší kůži.
Poměrně často se zaměňuje člověk (FO), který prodává použitou věc, kterou již nepotřebuje, s prodejcem, který se živí prodejem zboží (nejen) prostřednictvím internetu.
Zatímco prodejce je v případě objednávky na dálku povinen vzít zboží zpět, FO takovou povinnost nemá.
Jestli byly (byt po přiblížení - zvětšení) na fotce vidět škrábance, byla podle mne vidět i (jak je jetel špinavý?) "špína jak jetel". Škoda, že jste si fotky nezvětšila před objednáním...
K vrácení peněz: Zkuste písemnou výzvu (ne žádost!). Ale obávám se, že pokud paní bude výzvu ignorovat, ničeho se nedomůžete (539 Kč podle mne nestojí za podání žaloby).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.