Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace neúplného zboží

Od: dawe* odpovědí: 2 změna:

K Vánocům jsem dostal skleničky z dvojskla a po roce používání se do nich dostala voda. Reklamoval jsem takto 3 skleničky a každá z jiné sady. Požadují po mě kompletaci zboží - zbylé skleničky.

Byl to dárek a nedostal jsem kompletní sady, půlku od každé + nějaká se rozbila. Původní balení bylo po 4, já měl od každé 2. to by znamenalo dodat 12 skleniček celkem kvůli 3 vadným. Je tohle normální, musím dodat celou sadu, když je 1 špatná?

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sisin

4x

Že si vůbec děláte nervy.

Je to spotřební zboží.

Firma má nějaké postupy, tak se jich drží, povětšinou se na reklamaci opravdu zasílá kompletní zboží.

Druhý odstavec, jak to vysvětlujete, že jste dostal jenom půlku, asi nikoho nebude zajímat.

 

re4zon

0x
Nemusite jim dodavat vsechny, ale taky pak nemusite dostat zadnou kompenzaci. Je to od mozna nich zpusob, jak s vami vybehnout, ale muze byt i celkem opravneny. Reklamujete vyrobek, ne jeho cast. Muzete dostat vymenou novy, ale kus za kus, ne za cast. Nebo vam vrati penize, ale tim se kupni smlouva rusi a musite vyrobek vratit, opet cely. To byste si takhle mohl menit jednu sklenicku za celou sadu 4x. Mate od toho vubec ucet? Kdyz jste to nekupoval vy, nemusi se s vami vubec bavit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]