Nejste přihlášen/a.
Odkejvals to proto, že ti vysvětlili, k čemu to zabezpečení je. Teď si říkáš, že ti to k ničemu nebude - nemocný nebudeš (takže denní odškodné je zbytyečné), úraz se ti nestane protože nesportuješ ani neděláš nic nebezpečného (takže úrazovka k ničemu), pořídit si rakovinu nebo infarkt nebo něco podobného nechceš (takže vážné nemoci k ničemu), mít rodinu je přece blbost (takže zabezpečit rodinu kdyby se s tebou něco stalo nebude zapotřebí). Tohle jsme od klientů slyšel mnohokrát. U jedné klientky to pak trvalo doslova 14 dnů po tom co to zrušila než zjistila že by se jí to hodilo.
Jenom /jak bych se snažila já, někdy ze sebe udělám úmyslně ,,blbce,, sypu si popel na hlavu/ zkuste hned kontaktovat paní, že jste to uzavřel v tísni, že jste si to pořádně nepřečetl a nerozmyslel. I když ona se asi bude bránit, že všechny potřebné informace Vám poskytla.
Z každé smlouvy jí jdou provize, tak tím pádem přijde o nějaký finanční obnos. Ale můžete natrefit na slušnou pracovnici.
Mě se takhle podařilo zrušit kreditní kartu, kdy jsem dopoledne telefonicky odkývala, a odpoledne po prostudování v klidu na internetu, raději rušila a paní mi řekla, že to prý ještě není v systému potvrzené/schválené, takže to šlo.
Jestliže máte v ruce podmínky, tak si je pořádně přečtěte, co jste podepsal, není-li tam 30 denní lhůta k odstoupení.
U pojištění domu a domácnosti to tak mám. Ale jak už tady někdo píše, každá banka u různého pojištění to má jinak a také se podmínky v této hektické době dost mění.
Když se Vám to nepodaří, tak si zjistěte, jestli se nedá vypovědět pojištění k určitému výročí uzavření smlouvy.
Do té doby vydržet, ale úložky si snižte na minimální částku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.