Nejste přihlášen/a.
Prosím, vyhrál někdo nějakou cenu z Adventního kalendáře Kaufland? Jestli to není zbytečné se zapojovat, jestli to zase není jen marketingový tah a podvod najednou ... děkuji
Je a dělají to teď všechny supermarkety. Většinou vydají leták s vybraným zbožím a musí se sbírat body a ty nalepovat a pak si na konci té akce můžete koupit něco z toho vybraného zboží za nižší cenu. A pořád se Vás u kasy ptají, jestli sbíráte body. Jednou jsem to teda zkusila, stejně tam chodím nakupovat, tak co. Nakonec jsem vylepila celou tu kartu od shora až dolů, takže jsem si mohla vybrat ze všeho. Jenomže se mi nic nelíbilo, tak jsem to měla tady u počítače. No a pak měl přijít na návštěvu syn s vnukem a já jsem se vrhla do uklízení a v té vervě jsem shodila na zem překapávač na kávu. Je to už rok, tak si na přesnou cenu už nevzpomenu, ale zrovna byl v té nabídce také ten překapávač. Značka Vivess a vyšel s tou slevou místo asi 1200korun, "jen" kolem šesti stovek. Tak jsem vzala tu kartičku a jela ho koupit. No a pak, asi za půl roku, ten samý překapávač, měli v tom samém obchodě, teda v Penny, normálně v prodeji, bez slevy a světe div se, on stál pět stovek. Teda ještě o stovku méně, než jsem ho s tou jejich úžasnou slevou koupila já. Kdybych si ho nekoupila, tak bych si toho ani nevšimla. Takže se ptám. Co je to, podvod? Podle mne to podvod je. Kdyby to alespoň dali za tu nejnižší cenu, co si to koupili i jiní blbci jako jsem byla já, ale jim je to úplně fuk, jestli si to někdo zapamatuje. Stejně nemůžete nic dělat, je to blbost toho, kdo na tohle naletí.
Marketingový tah je to zcela určitě, stejně jako všechny podobné akce kohokoliv jiného. Chtějí tím motivovat zákazníky, aby kupovali určité zboží (adventní kalendáře), které by je jinak koupit ani nenapadlo. Podvod to asi nebude, občas někoho vyhrát nechají. Jinak by se to brzy rozkřiklo a zákazníci by ztratili zájem.
Zapojt se Vás nikdo nenutí, je to Vaše rozhodnutí. Stejně, jako Vás nikdo nenutí sázet sportku. Pro mě to zbytečné rozhodně je a podobných akcí se zásadně neúčastním.
A ještě dodám, že třeba také ti, co tvoří reklamy už fakt nevědí jak útočit na některé lidi. Já třeba nesnáším tu reklamu v televizi, myslím že se jedná o supermarket Kaufland, ale nejsem si jistá, kde ta ženská vesele hlásí, že zrovna dneska určitě strašně potěší Marii, protože pro ni mají v nabídce to a to. To se mi fakt hrozně příčí, protože tím dávají jasně najevo, co si o svých zákaznících myslí. Teda že jsme všichni rozumu mdlého a že pokud bych se jmenovala Marie, tak mne to tak polichotí, že si na mne vzpomněli, že okamžitě poletím do obchodu kupovat, co zrovna "pro mne" ten den připravili. Já jenom doufám, že právě ti všichni co se tak jmenují, tam naschvál nic kupovat nejdou. Protože takhle dělat z lidí blby, to už volá do nebe.
Já nesnáším žádnou reklamu v televizi, působí na mě přesně opačně, než by asi měla. A konkrétně při téhle reklamě se mi otvírá kudla v kapse - co si má Kaufland co brát mé jméno do huby bez mého souhlasu ? Proč by mě mělo potěšit nabízené zboží o které nemám absolutně zájem?
Takže nejvíc mě potěší fakt, že můžu TV při vysílání reklamy přepnout někam jinam .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.