Nejste přihlášen/a.
Všichni jsou lepší, než Česká pošta. Často balíky nedoručuje, i když jsem doma a ve schránce je jen vzkaz: adresát nezastižen. Ostatní služby taky na draka, už jsem kvůli ní přišel o 15 000,- ČP zrušit!
Asi to závisí na kvalitě vedoucích pracovníků i doručovatelů. Stížností na ČP nicméně je ale spousta.
Pokud ti jde o doručení balíku k tobě, pak většina odesilatelů (e-shopů) má své smluvní dopravce a moc (nebo vůbec) ti na výběr nedají.
Jinak já nemám problém ani s Českou poštou ani s ostatními, snad jednou byl problém s PPL. Dobrou pověst nemá Geis, ČP.
Jen doplním: Jelikož bydlím v okresním městě (cca 35 tis. obyvatel), je pro mě nejspolehlivější Zásilkovna, kterou mám 200m z domova. Balík dojde, mne vyrozumí a já si ho vyzvednu v čase podle mých možností.
WE-DO ... do konce října se jmenovali In-Time. Fungují ve všech krajích...jsou spolehliví a rychlí.
We-do, cili experti z Ulozenky, nam pred nekolika mesici ztratili pres 100 odeslanych baliku...ani omluvy jsme se nedockali, vse musime resit soudne...
WE-DO je úplně nejhorší, už před měsícem nebrali od e-shopů zásilky, prý nemají kapacity. Tak jsem čekala na balíček skoro 3 týdny, až mi paní z e-shopu zavolala a nabídla mi, že to pošlou s DPD, druhý den to tady bylo.
PPL mi dokonce přivezl jinou zasilku tuto sobotu. Dělají co můžou.
Tak to jsem zvědavá co bude. Mně také bude doručovat WE DO Zásilku převzali 4.12. Ale já mám dobírku, tak možná, že to urychlí. Ale docela jste mne tady vyděsili. Já jinou možnost na výběr doručovací služby neměla. Takže pokud balík nedostanu tento týden, tak budu urgovat u prodejce, aby zjednal nápravu. Ale jinou objednávku, kterou prodejce expedoval dokonce včera, což byla neděle, mi PPL bude doručovat už dneska dopoledne.
Vše stejný odpad. PPL mi pravidelně píše sms o doručování balíku až když už ho mám doma, Geis dnes patří pod DPD, takže vám přijde, že DPD vám doručuje balík, ale ten na trackingu DPD nenejdete, protože Geis funguje stále samostatně a služby pošty podle mě hraničí s podvodem, protože si nechají zaplatit službu, kterou nejsou schopni poskytnout. Konkrétně balík do ruky neumí poskytnout každá pošta. Zaplatit si to nechají (a ne málo) a když to požadujete, tak vám řeknou, že vaše pošta to bohužel neposkytuje. Bohužel třeba u e-shopu si ne vždy mohu vybrat obyčejný balík, takže varianta "tak si to neobjednávej" není vždy možná. U DPD (opravdové, ne Geis) mají docela vymakaný tracking, ukazuje při rozvozu skutečně na mapě polohu doručovatele, sice teda s 10-15min zpožděním, ale i tak je to super, to je jediná věc, která se mi u přepravních služeb líbí. Jinak samozřejmě taky záleží, na jakého kápnete řidiče, jsou tací, co vás sprdnou, že peníze nemáte přesně, přestože je jeho povinnost mít nazpět.
Reklamace a podněty nemá cenu posílat, žádná z přepravních služeb nemá zájem to řešit, všichni se vás jen chtějí zbavit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.