Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Platba na wish

Od: neumimto odpovědí: 21 změna:

Dobrý den, prosím jak se platí na wish normálně kartou přez internet. Mám objednané zboží a nevím jak to zaplatit. Na email mi přišla zpráva, objedávka se zpracovává a bude odeslána po zaplacení ale platební možnost neni ani na stránkách, ani na emailu. Děkuji

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Mám na Wish registraci. Při první platbě na mě vyslovila tabulka kam jsem zadala udaje z karty. Karta tam zustala uložena a teď již se platí pouhým přejetím. Vy se ale podívejte se do svého účtu na Wish, najedte do nastavení plateb a vložte údaje o kartě. Potvrďte. Ve Vašem Wish účtu měla byste najít Vaši objednávku nezaplacenou. Po kliknutí by se mělo zobrazit zaplatit.

Ano také to tak mám.

 


1x

Zboží je třeba za 60 korun, ale platíte poštovné a to je třeba 120 korun, takže za ten předmět ve skutečnosti zaplatíte 180 korun a ne 60, jak si asi myslíte. Musíte to všechno pořádně číst, než zaplatíte. A i když objednáte to samé zboží třeba 3x a v jedné objednávce, tak také zaplatíte navíc 3x to poštovné. Takže 3x 60 korun je 180 korun a plus 3x 120 korun poštovné, což je 360 korun. takže za ty tři věci ve finále zaplatíte daleko víc za to poštovné a vyjde Vás to celkem na 480 korun. A to je asi to, o čem mluvíte, že tam máte najednou cenu 500 korun. Proto já už na Wish vůbec nenakupuji, protože těma jejich praktikama s poštovným, se to strašně prodraží. Daleko lepší je AliExpress, tam takovéto fígle nemají a je tam ještě lepší zboží, než u Wish. Tak pozor při objednávání, abyste pak nebyla velmi nemile překvapená.

Teď jsem se schválně podívala jak to tam je, už jsem tam dlouho nebyla a ano, mají tam červeně napsáno "objednat". Tak jakmile kliknete na objednat, tak tím pádem také platíte a peníze se Vám strhnou. Ale máte to tam přehledně napsané, kolik platíte za zboží a kolik za poštovné.

 


0x

Nemám s nimi problém. Je fakt, že jsem zatím objednával pouze zboží max. do 300 Kč. Pokud zboží nedošlo, přišla mi omluva, že zboží bylo vyprodáno, at si objednám náhradní zboží nebo požádám o vrácení peněz. Pokud jsem to neprovedl, přicházely další takové výzvy a dokonce i SMS zprávy a odkazem na jejich web a návodem, jak peníze žádat. Kupoval jsem flešky /jedna byla vadná/, výborné rukavice vyšly asi na 100, kompresní sportovní podkolenky apod. Platím kartou, jak uvádí předchozí.

 

neumimto

Tak já sem tam všechno zadala ale kde ja ten účet wish , alespoň v kterým rohu monitoru to mám hledat.

26.11.20 15:51
Já mám na mobilu takto:

 


0x

Musíte se napřed přihlásit, tam vyplníte všechny požadované kolonky a pak teprve objednávat. Nebo klikněte rovnou na "košík" a tam se Vám u toho zboží vpravo objeví zaplatit, kliknout na zaplatit a pak postupujte podle návodu. Ale musíte mít kartu, u které máte vaší bankou povolené internetové nakupování v cizině. To Vám každá banka udělá na požádání, nebo to možná už jde dneska nastavit přímo přes interbanking. To nevím, já už to mám nastavené dlouho. nebojte se, je to jednoduché. Já tam mám platební údaje už uložené několik let a i když tam skoro vůbec už nenakupuji, nikdy se mi nestalo, že by mi z účtu něco zmizelo.

 

neumimto

Tak to vypadá, že stačí rozkliknout zboží abych se na něj podívala a system mi ho dá automaticky do košíku a strhne si peníze? Nikde mi to nenabídlo potvrdit platbu. No to se asi nedoplatím.

Ale z účtu mi zatín nic neodešlo. První objednávka byla včera v poledne.

A když už se ptám , jak je to? Zboží třeba za 60kč a když ho dám do košíku tak je cena 500kč.

Poštovné, nebo jste zadala

Rychlejší dodání

Získej dodávku během 5 - 7 dnů na tento produkt!

A jste si jistá, že opravdu chcete koupit televizní ovladač? To je totiž produkt, na který jste sem dala odkaz. Není to ta hnědá souprava, co má ta žena na fotce na sobě. Ptám se proto, že tam máte cenu jasně napsanou. S poštovným, za ten ovladač zaplatíte 307 korun. Ale v hodnocení to má pouze jednu hvězdičku, to znamená, že ten ovladač nebude nic moc. Já bych to teda nekupovala ani náhodou. Opravdu už nevím, co Vám vlastně není jasné.

@suzymon

Tohle sem tu dal já, na dotaz proč má jinou cenu v košíku než při obědnávce.

Že tam má aji poštovné, hodně lidí to neví

Aha, tak to jsem nějak přehlédla . No snad to tazatelce pomůže.

 

 

neumimto

No já to nemám v mobilu ale v počítači. Už mám objednáno asi, 10 věcí. Tak uvidím.

Vždy mi to nabídne ,,OBJEDNAT,, ne koupit a po odkliknutí se objeví hláška ,, na objednávce se pracuje,, a pod tím je moje adresa, platební karta a cena zboží, dopravy a celková.

Všem děkuji a počkám jak to dopadne.

 

neumimto

S tím poštovným to chápu ale třeba jsou v nabídce boty za 48,- o kousek dál za 62,- pak zase za 2,- a když je dám do objednávky, tak je cena 670,- To asi bude nějaké prémiové zboží pro dlouhodobé zákazníky. A to já nejsem.

Ale už 4 roky sháním jednu věc a tady ji mají a v docela pěkným provedení. Proto sem tam vlezla..

,

Žádné prémiové zboží pro dlouhodobé zákazníky neexistuje. Všichni mají stejné platební podmínky. Mladí, staří, noví klienti, staří klienti, je to naprosto fuk.

 

neumimto

Tak těď jdu kouknuot na ten aliexpres.

 

neumimto

Ten aliexpres neni v češtině?

Je.ale já Vám to bohužel nenafotím, protože ho mám jen v mobilu a tam je to jinak nez na počítači. Každopádně určitě nahoře v jednom z rohů bude něco jako choose language.

 


0x

aliexpress-v-cestine.cz/...

A k těm objednávkám na Wish je to tak, že stejné zboží prodává několik prodejců a tak vidíte různé ceny u stejného výrobku, protože jde pokaždé o jiného obchodníka. Musíte pořádně číst, co je tam napsané. A to velmi živě doporučuji, nebo spláčete nad "výdělkem". Všechno a všude se musí číst, když jde o Vaše peníze. Nemůžete klikat na všechno a nerozumět tomu, co vlastně odklikáváte. Já být Vámi, tak se teď podívám do svého účtu a zkontroluji si, kolik peněz už se mi z účtu strhlo. Protože jestli jste opravdu klikala na "objednat"u všeho, co jste si do košíku naházela, tak můžete být nemile překvapená.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]